تبریک مسئولان به مناسبت روز خبرنگار

در پیام هایی جداگانه ریس هیات فوتیال خوزستان و مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان ، 17 مردادماه روز خبرنگار را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئولان در پیام های 17 مرداد ماه روز خبرنگار را تبریک گفتند که در پیام عبدالکاظم طالقانی، رییس هیات فوتبال خوزستان آمده است:

"ن و القلم و مایسطرون

 هفدهم مردادماه، به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار شجاع و متعهد، شهید محمود صارمی، روز خبرنگار نامگذاری شده است؛ این روز فرصتی است مغتنم تا از جایگاه معنوی و از زحمات بی دریغ اصحاب قلم و رسانه در مسیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه، تقدیر و تجلیل شود.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران ، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی استان، از همراه و توجه ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی از فعالیت‌ها قدردانی نموده و برای شما خبرنگاران متعهد سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواهانم."

و همچنین در متن تبریک کیوان بابادی، مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان آمده است:

"این روز، یادآور حماسه آفرینی های آن هایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود بر برگه های اعلام نوشتند. یاد و خاطره ی شهیدان خبرنگار را گرامی می داریم.

روز خبرنگار را به این قشر دلسوز و جسور و به ویژه خبرنگاران حوزه ورزش تبریک عرض نموده و برای تمامی این عزیزان از درگاه خداوند منان آرزوی موفقیت و سلامتی می نمایم."

انتهای پیام/م

پیام تبریک مدیر زندان سپیدار اهواز در روز خبرنگار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.