مرز رازی خوی امن ترین مرز برای صادرات و واردات بین ایران و اروپا

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی گفت: مرز رازی خوی امن ترین و نزدیکترین مرزبرای صادرات و واردات بین ایران و اروپاست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در مراسمی که به مناسبت روز خبرنگار در سالن اجتماعات شبکه بهداشت درمان خوی برگزارشد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سرافراز محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار گفت: مرز رازی خوی امن ترین و نزدیکترین مرز برای صادرات و واردات بین ایران و اروپا است که به محض اتمام زیرساختهای این مرز و با ۲۴ساعته شدن فعالیت آن ، صادرات و واردات بیشتر در دو طرف صورت می گیرد.
سید تقی کبیری در ادامه با اعلام اینکه تا دوماه آینده فاز اول طرح جامع پایانه مرز رازی به اتمام خواهد رسیدگفت: فاز دوم این طرح در دو مرحله با اعتباربیش از ۵۴ میلیارد تومان درحال مناقصه می باشد .
وی در خصوص جاده خوی رازی نیز گفت :در سال گذشته این پروژه جزء پروژه های ملی قرار گرفت و برای مطالعه این جاده در دو فاز ۱۲۰میلیاردتومان اختصاص یافته بود که درحال حاضر مطالعاتش به اتمام رسیده است.
تقی کبیری افزود:قطعه اول این جاده در ۳۸ کیلومتر با ۵۰میلیارد تومان اعتبار در حال مناقصه می باشد و مطالعات قطعه دوم نیز در ۲۰ کیلومتر با ۳۵میلیارد تومان اعتبار به پایان رسیده است.
انتهای پیام/ح


صحبتهای نماینده خوی در مجلس شورای اسلامی در خصوص مرز رازی خوی

برچسب ها: نمایندگان ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.