کعبی نماینده مردم آبادان در مجلس:

دانشگاه صنعت نفت به وزارت علوم واگذار نمی شود

یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری نمایندگان آبادان، موضوع واگذاری دانشگاه صنعت نفت به وزارت علوم منتفی شد.

دانشگاه صنعت نفت به وزارت علوم واگذار نمی شود به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   عامر کعبی  نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: در نشستی که به اتفاق جلیل مختار دیگر نماینده مردم آبادان در مجلس با منصور غلامی وزیر علوم داشتیم؛ مراتب نگرانی و اعتراض خود را در مورد هر گونه واگذاری و انتقال دانشگاه صنعت نفت آبادان اعلام کردیم.

وی اظهار کرد: طبق قانون، وزارت نفت ملزم به حفظ و تقویت مراکز آموزشی است؛ بنابراین نمایندگان آبادان با تصمیم وزیر نفت مبنی بر واگذاری دانشگاه صنعت به وزارت علوم مخالفت کردند.

وی تصریح کرد: همچنین طی مکاتبه با مسئولان وزارت علوم، مصوبه شورای اداری و استخدامی تحت عنوان واگذاری دانشگاه های سایر سازمان ها به وزارت علوم را مغایر قانون اعلام کردیم که  وزیر علوم نیز در زیر نامه مذکور پاراف کردند از نظر اینجانب و با توجه به شرایط خاص دانشگاه صنعت نفت از نظر تخصصی و قوانین استخدامی ادامه کار با وضعیت فعلی بلامانع است.

یادآور می شود:  چندی پیش بخشنامه ای به برخی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ابلاغ شد که بر اساس آن فعالیت تمامی دانشگاه ها از جمله دانشگاه صنعت نفت محدود و به وزارت علوم واگذار شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/س

منتفی شدن واگذاری داشگاه نفت به وزارت علوم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.