فرماندار ایالت اوهایو: مردم از جمهوری‌خواهان می‌خواهند این آشفتگی را تمام کنند

«جان کیسیک»، فرماندار ایالت اوهایو در آمریکا، اعلام کرد نتایج انتخابات هفته گذشته در حوزه انتخابیه دوازدهم این ایالت هشداری برای حزب جمهوری‌خواه بود.

فرماندار ایالت اوهایو: مردم از جمهوری خواهان می‌خواغهند این آشفتگی را تمام کنندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، «جان کیسیک» فرماندار ایالت اوهایو در آمریکا روز یکشنبه اعلام کرد نتایج انتخابات هفته گذشته در حوزه انتخابیه دوازدهم اوهایو هشداری برای حزب جمهوری خواه بود.

آرایی که نامزد‌های حزب دموکرات و جمهوری خواه در این حوزه به دست آوردند خیلی به هم نزدیک بودند. از دیدگاه کیسیک این نتایج پیامی را برای حزب جمهوری خواه در برداشت: هرج و مرج را تمام کنید.

کیسیک گفت: جمهوری خواهان چندین دهه است که در حوزه انتخابیه دوازدهم اوهایو پیروز می‌شوند و این موضوع که «تروی بالدرسون» سناتور جمهوری خواه اوهایو با اختلاف بسیار کمی در آرا پیشرو است اتفاق خوبی نیست.

فرماندار اوهایو گفت: «پیام رأی دهندگان به جمهوری خواهان این است که شما باید این آشفتگی را تمام کنید و از جدا کردن مردم از یکدیگر دست بردارید».

او به سیاست ضدمهاجرتی «مدارای صفر» دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا که به جدایی مهاجران از فرزندانشان منجر شد و تلاش دموکرات‌ها برای لغو آن و همچنین به جنگ تجاری ترامپ با همپیمانان آمریکا اشاره کرد.

کیسیک گفت: «مردم فقط می‌خواهند دولت وظیفه اش را انجام دهد و به جای اینکه آشفتگی ایجاد کند و همیشه تیتر صفحه نخست روزنامه‌ها باشد، شرایط را بهبود دهد».

کیسیک که منتقد سرسخت ترامپ است اعتقاد دارد این انتخابات در واقع یک همه پرسی درباره رئیس جمهور است. با اینکه هنوز آراء این انتخابات شمرده نشده است ترامپ و جمهوری خواهان پیروزی بالدرسون را اعلام کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار