رقابت تنگاتنگ دو عنوان Spider-Man و Shadow of the Tomb Raider برای کسب بیشترین بازار فروش

ماه سپتامبر 2018 عرصه رقابت دو عنوان بزرگ و شاخص در صنعت بازی‌های رایانه‌ای است.

رقابت تنگاتنگ دو عنوان Spider-Man و Shadow of the Tomb Raider برای کسب بیشترین بازار فروشبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سال 2018 یکی از سال‌های پربار صنعت بازی‌های رایانه ای است. در این سال ما عرضه عنوان‌های بسیار مشهور و جذابی را داریم. عناوینی مانند خدای جنگ، فارکرای 5 و شکارچی هیولا تاکنون عرضه شده‌اند و هنوز عناوین شاخص بیشتری در نیمه دوم 2018 عرضه خواهند شد که از جمله آنها می‌توان به Call of Duty: Black Ops 4، Assassin's Creed Odyssey و Battlefield V اشاره کرد.

دو عنوان شاخصی که قرار است در نیمه دوم سال 2018 شاهد عرضه آنها باشیم، نسخه جدید فرنچایز Spider-Man و همچنین نسخه جدید فرنچایز تومب رایدر با عنوان Shadow of the Tomb Raider خواهند بود؛ که اولی توسط شرکت سونی و دومی توسط شرکت اسکوئر انیکس منتشر خواهند شد.

حال نکته حائز اهمیت تاریخ عرضه این دو عنوان است. این عناوین هردو در ماه سپتامبر سال جاری عرضه خواهند شد و فقط یک هفته بین انتشار آنها فاصله است. بازی Spider-Man در تاریخ 7 سپتامبر (16 شهریورماه) عرضه خواهد شد و بازی Shadow of the Tomb Raider نیز برای انتشار در تاریخ 14 سپتامبر (23 شهریورماه) برنامه ریزی شده است.

حال سوال اینجاست که وقتی این دو عنوان به لحاظ تاریخ انتشار تا این حد به یکدیگر نزدیک هستند، بازار فروش نصیب کدام‌یک خواهد شد؟ در همین رابطه به تازگی مسئولان اسکوئر انیکس مصاحبه‌ای انجام داده‌اند و این موضوع را مطرح کرده‌اند که عرضه نزدیک عنوان آنها با نسخه جدید مرد عنکبوتی تهدیدی برای فروش بازی آنها محسوب نمی‌شود. به هر حال باید منتظر ماند و دید که در نیمه اول ماه سپتامبر کدام یک از دو عنوان نام برده، می‌توانند دیگری را در حوزه فروش شکست دهند.


بیشتر بخوانید: اولین ویدئوی رسمی از گیم‌پلی عنوان Shadow of the Tomb Raider را ببینید +فیلم


انتهای پیام/

رقابت تنگاتنگ دو عنوان Spider-Man و Shadow of the Tomb Raider در ماه سپتامبر 2018

برچسب ها: فضای مجازی ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار