افتتاح طرح های ورزشی اردبیل در هفته دولت

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: طی هفته دولت حداقل سه پروژه در اردبیل به بهره‌برداری می رسد .

بهرام آقاخانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اظهار کرد: طی هفته دولت حداقل سه پروژه در اردبیل به بهره‌برداری خواهد رسید و مطمئنا با افتتاح این طرح‌ها در افزایش سرانه ورزشی و توجه به بخشی از کمبودهای زیرساختی استان گام‌های مناسبی برداشته خواهد شد.

وی افزود: از میان پروژه‌های شاخصی که در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید، می‌توان به افتتاح سالن چندمنظوره آراللوی شهرستان اردبیل اشاره کرد، همچنین به زودی دو خوابگاه ورزشی و یک خانه ورزشی برای توجه به زیرساخت‌ رشته‌های رزمی، تنیس روی میز و ووشو در شهرستان مرزی پارس‌آباد افتتاح خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: عملیات عمرانی سالن چندمنظوره دیزج از توابع شهرستان گرمی در حال طی کردن آخرین مراحل خود بوده و امیدواریم با پیشرفت مناسب فعالیت‌های مدنظر این طرح نیز در طی هفته دولت به بهره‌برداری رسیده و جوانان ورزش دوست منطقه از امکانات ورزشی موجود در آن استفاده نمایند.

آقاخانی تصریح کرد: به منظور تکمیل پیست اسکی در شهرستان نمین با قول مساعد وزیر ورزش و جوانان 20 میلیارد ریال درنظر گرفته شده و پیست اسکیت شهرستان اردبیل نیز در حال طی کردن آخرین مراحل خود برای آماده‌سازی فعالیت‌های اسکیت‌بازان است.

وی از بازسازی استادیوم شهرستان گرمی با اختصاص 10 میلیارد ریال خبر داد و افزود: سرپوشیده کردن پیست اسکیت شهرستان اردبیل نیز با اعتبار دو و نیم میلیارد تومانی وزارت ورزش و جوانان در حال انجام بوده و با توجه به شرایط سرد استان توجه به این امکان مورد تأکید است.

انتهای پیام/ع

افزایش سرانه ورزشی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.