برگزاری مراسم روز جهانی مسجد در شاهین دژ

مراسم روز جهانی مسجد باحضور هیات امنا و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج در مسجد امام جعفر صادق (ع) شاهین دژ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛حجت الاسلام فصیح نیا امام جمعه شاهین دژ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مسجد و با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد از شهدا، شهدای مسجد و برخاسته و تربیت شده از مساجد هستند، اظهار کرد: عالمان دینی که در مساجد حضور دارند خود پیشتاز مردم بودند و فقط به مردم نگفتند بروید بلکه خودشان نیز در خط مقدم فعالیت‌های دینی، مذهبی، ملی، سیاسی و حتی اقتصادی حضور داشتند. آن‌ها خودشان در قله بودند و مردم را نیز به آنجا دعوت کردند و این رمز تأثیرگذاری عالمان دینی و ائمه جمعه در بین مردم است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که آن‌ها در صفوف مقدم جهاد فی سبیل‌الله حضور داشتند، اضافه کرد: امروز نیز ائمه جماعات سنگ صبور بسیاری از مردم هستند و موجب آرامش مردم در هر کوی و برزنی هستند.

سرهنگ نجمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ نیز بابیان اینکه مساجد کوه‌های بلندی هستند که هر گونه اضطراب اجتماعی را آرامش می‌بخشند گفت:  مساجد جایگاهی دارند که می‌توانند از جامعه صیانت کنند آن هم در مقابل شبهات علمی و تمام دغدغه‌های فکری و ذهنی که مردم جامعه دارند را می‌توانند تبدیل به آرامش کنند و در حوزه اخلاق و عمل نیز مساجد می‌توانند تأثیرگذار باشند.

وی افزود: مساجد رابطه بین دنیا و آخرت هستند و محل نجوا و راز و نیاز با خدا و مکان عبودیت و بندگی با خداوند است درپایان ازخادمین مساجدبا اهدای لوح وهدایایی تجلیل بعمل آمد.

 

انتهای پیام/ی

 

تجلیل از خادمان مساجد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.