مرادی: نمی‌شد از تفتیان انتظار مدال داشت

مربی ایرانی تیم ملی و مربی استقامت و نیمه استقامت گفت: رکورد‌هایی که در این مسابقات زده شد آنقدر خوب بود که نمی‌شد انتظاری از حسن تفتیان برای کسب مدال داشت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سجاد مرادی مربی دوهای استقامت و نیمه استقامت ایران درباره نتیجه کسب شده تفتیان در فینال دوی 100 متر بازی های آسیایی اظهار کرد: سطح این مسابقات بسیار بالا بود و به نوعی رکورد حریفان خیلی بهتر از آن بود که انتظار کار خاصی از حسن تفتیان داشته باشیم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او ادامه داد: در ماده ۴۰۰ متر با مانع ملک پور نخستین بار بود که شرکت می کرد و او را بیشتر به دلیل اینکه تجربه کسب کند و سال های آینده بتواند موفق باشد به جاکارتا اعزام کردیم. انتظاری هم نبود که بتواند مدال کسب کند، چون اولین دوره حضورش را تجربه می کرد.

مربی ایرانی تیم‌ملی بیان کرد: کار بسیار سختی داریم، آفریقایی ها با تابعیت کشورهای قطر و بحرین در مسابقات شرکت می کنند. شرایط بچه های ما خیلی خوب است اما این میدان هم بسیار سخت و بزرگ است.

او در پاسخ به سوالی درباره استرس ملی پوشان گفت: تعداد خیلی کمی از ورزشکاران ما هستند که در جو ورزشگاه دچار استرس می شوند. تمام ورزشکاران ما میدان دیده هستند و مسابقات زیادی رفته اند. دوومیدانی فرصت جبران ندارد اگر لحظه ای غفلت کنید دیگر نمی توانید برگردید.

سجاد مرادی اظهار کرد: چند نفری که مسابقه دادند شرایط خاصی داشتند، نتوانستند کار خود را پیاده کنند. به غیر از حدادی که شناسنامه دوومیدانی است ما نمی توانیم روی مدال مطمئن باشیم اما به امید خدا سه مدالی که قول داده اند  می گیریم.


بیشتر بخوانید: مقدم هم به مدال نرسید/ ششمین نماینده دوومیدانی ایران هم بدون مدال ماند


انتهای پیام/

اظهارات مرادی پس از کسب مقام ششمی تفتیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار