بازی های آسیایی جاکارتا 2018- اندونزی

پایان کار نمایندگان اسکواش ایران در بازی های آسیایی

تیم ملی سپک تاکرای بانوان کشورمان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی بازی های آسیایی جاکارتا 2018 مقابل چین شکست خورد.

پایان کار نمایندگان اسکواش ایران در بازی های آسیاییبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دوازدهمین روز از بازی های آسیایی جاکارتا-پالمبانگ در حال برگزاری است و ورزشکاران کشورمان در رشته های مختلف به مصاف حریفان خود رفتند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

تیم ملی اسکواش بانوان کشورمان در پایان مرحله گروهی مسابقات تیمی اسکواش بازی های آسیایی جاکارتا 2018 به مصاف تیم چین رفت. اسکواش بازان کشورمان در پنجمین بازی خود در مرحله یک بازی تشریفاتی را با تیم چین برگزار کردند و در نهایت در این مسابقه با نتیجه 2 بر یک شکست خوردند.

نمایندگان کشورمان روز گذشته با شکست مقابل تیم تایلند امید هایشان را برای صعود به مرحله بعد از دست داده بودند و تیم چین نیز پیش از این دیدار شانس صعودش را از دست داده بود و به همین علت این بازی فقط جنبه اعاده حیثیت برای دو تیم داشت.

تیم ملی اسکواش بانوان کشورمان در این بازی ها با تیم های هند، هنگ کنگ، چین، تایلند و اندونزی همگروه بود.نمایندگان کشورمان  در دیدار های قبلی مقابل تیم های  هندو هنگ کنک سه بر صفر شکست خوردند و  مقابل اندونزی نیز در یک رقابت بسیار نزدیک با نتیجه ٢ بر یک نتیجه را واگذار کردند و در دیدار مقابل تیم تایلند توانستند سه بر صفر حریف را شکست دهند که این پیروزی اولین پیروزی تاریخ  اسکواش بانوان ایران بود.


بیشتر بخواند: اولین پیروزی تیم اسکواش بانوان ایران در آسیا


انتهای پیام/

تیم ملی اسکواش در آخرین دیدار آسیایی مقابل چین شکست خورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار