حاشیه‌ جلسه دفاع حسین فریدون به روایت دبیر سیاسی اتحادیه تحکیم وحدت +تصاویر

جلسه دفاع رساله دکتری حسین فریدون با وجود حضور او، به علت به حد نصاب نرسیدن اساتید راهنما تشکیل نشد و البته حاشیه‌هایی را نیز به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سارا عاقلی دبیر سیاسی اتحادیه تحکیم وحدت دانشکده علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی با انتشار پستی در استوری اینستاگرامش از امنیتی شدن فضای دانشکده علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی خبر داد. او ضمن انتقاد از وضعیت نامشخص آموزشی حسین فریدون سوالی را در استوری مطرح کرد: ما چطور قرار است در چنین دانشکده‌ای درس عدالت و شفافیت و مبارزه با فساد بیاموزیم؟

حاشیه‌ی جلسه دفاع حسین فریدون به روایت دبیر سیاسی اتحادیه تحکیم وحدت

حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور و استاد دانشگاه امام صادق نسبت به این استوری واکنش نشان داد و با انتشار پستی در صفحه توئیتر خود از پست دبیر سیاسی اتحادیه تحکیم وحدت انتقاد کرد و نوشت:

"ای کاش به جای حاشیه نویسی در جلسه شرکت می کردید تا بتوانید کیفیت رساله و دفاع را بررسی و گزارش کنید."

حاشیه‌ی جلسه دفاع حسین فریدون به روایت دبیر سیاسی اتحادیه تحکیم وحدت

در همین راستا علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی نیز در توئیتی ضمن اشاره به جلسه دفاع از پایان‌نامه‌ی دکترای حسین فریدون، نوشت: "حسین فریدون برادر رییس جمهور به دلیل عدم حضور اساتید موفق به دفاع از رساله دکترایش نشد. به نظرم قبل از دفاع از رساله دکترا!!! ایشان باید پاسخگوی رانت‌خواری و فساد عظیمی که با مداخله وی در حوزه‌ پولی بانکی کشور رخ داده باشد تا راه برای برخورد با دانه درشت‌های مفسد کشور هموار شود."

حاشیه‌ جلسه دفاع حسین فریدون به روایت دبیر سیاسی اتحادیه تحکیم وحدت +تصاویر

پیش از این اعلام شد بود که قرار است جلسه دفاع از رساله دکتری حسین فریدون برادر رئیس جمهو راس ساعت 8 صبح امروز برگزار شود. اما امروز این جلسه به دلیل عدم حضور اساتید، داور به حد نصاب نرسیدن تعداد شرکت کنندگان، لغو شد. انتشار این خبر نیز بی‌حاشیه نبود چرا که از سوی تعدادی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام شده بود تخلف در روند تحصیلی حسین فریدون محرز شده و قرار است کمیته ای این موضوع را بررسی کند. یکی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی پیشتر اعلام کرده بود کمیته سه نفره‌ای در این رابطه تشکیل شده است، اما با وجود پیگیری‌ها هنوز هیچ گزارشی ارائه نشده و علت تعلل  این کمیته 3 نفره مشخص نشده است.

حاشیه‌ی جلسه دفاع حسین فریدون به روایت دبیر سیاسی اتحادیه تحکیم وحدت

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عزت حسین پور
۰۰:۴۵ ۲۵ مهر ۱۳۹۸
سلام درود بر شما که اینگونه خبر ها را فاش می کنید که جلوی این دوزدیهها گرفته شود
Switzerland
سعید فروزان
۱۵:۴۹ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
دکترای فساد و خیانت باید بدهند به او ،در دانشگاه اوین پنج سالوقت دارد تا بشود پرفسور رانت ،فساد ،رشوه ،یک دکترای خیانت هم از اسکاتلند گرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
خدایا خودت بدها رو رسوا کن
آخرین اخبار