برگزاری نمایشگاه گردشگری سلامت در اردبیل

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: نمایشگاه گردشگری سلامت از روزهای ۱۶ تا ۱۸ مهرماه امسال با حضور وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل صبح امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: براساس هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده همایش و نمایشگاه گردشگری سلامت از روزهای 16 تا 18 مهرماه امسال به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد که باید در این زمینه مقدمات لازم را فراهم آورده و شاهد میزبانی شایسته از این رویداد باشیم.

وی از حضور وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو در همایش سلامت اردبیل خبر داد و افزود: در کنار این امر از وزرای گردشگری کشورهای اوکراین، گرجستان، قطر، عمان، کرواسی، بلاروس و عراق نیز دعوت خواهد شد تا در این کنفرانس و نمایشگاه حضور داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: در این رویداد مهم گردشگری که فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان اردبیل به شمار می‌رود اتاق بازرگانی ایران، وزارت بهداشت، وزارت امور خارجه و سازمان نظام پزشکی مشارکت خواهند داشت.

فلاحی این همایش را فرصتی برای تبادل نظر و تصمیم‌سازی در حوزه گردشگری سلامت و گردشگری حلال دانست و تصریح کرد: استان اردبیل دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیار بالایی در بخش گردشگری سلامت بوده که با توجه به این ظرفیت‌ها توسعه این بخش در برنامه‌های امسال برنامه‌ریزی شده و تلاش می‌کنیم در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/ع

حضور وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو در همایش سلامت اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.