روایت رهبر انقلاب از اقدام تاریخی زن و شوهر دهه هفتادی +فیلم

رهبر انقلاب در دیدار روز گذشته خود با مسئولین نظام و اعضا مجلس خبرگان، روایتی از اقدام تاریخی شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی و همسرش بیان کردند.

روایت رهبر انقلاب از اقدام تاریخی زن و شوهر دهه هفتادی +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رهبر معظم انقلاب در دیدار روز گذشته خود با مسئولین نظام و اعضا مجلس خبرگان سخنانی در خصوص اقدام تاریخی زن و شوهر جوان دهه هفتادی بیان کردند.

ایشان با شکر الهی وجود چنین جوانانی هم‌چون شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی را در نسل امروز از دستاوردهای بزرگ انقلاب برشمردند و فرمودند:

"وقتی دشمن تحرکی می‌کند قطعا ما دشمن را در این مرحله و همه مراحل بعدی به توفیق الهی شکست می‌دهیم. همانطور که قرآن می‌فرماید: اگر با دشمن کافر مواجه شدید آنها مجبور له عقب نشینی هستند و شما می‌جنگید. البته اگر بنشینیم و بیکار بمانیم دشمن بر ما غلبه می‌کند اما وقتی کار می‌کنیم و مبارزه می‌کنیم، حتما دشمن شکست می‌خورد. ما در طول زمان هم این موضوع را مشاهده کرده‌ایم. در کتاب که تاره مطاله کردم دختر و پسری جوان، زن و شوهر، متولدین دهه هفتاد؛ این‌ها می‌نشینند برای اینکه در عروسی‌شان ناخواسته گناهی نباشد نذر سه روز روزه می‌کنند و سه روز روزه می‌گیرند. به نظر بنده این باید در تاریخ ثبت شود. با وجود چنین عناصری در میان جوانان، به توفیق الهی در ماده و معنا دشمن را شکست می‌دهیم".

ادامه سخنان رهبر انقلاب را در فیلم زیر مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: یادت باشد.../ روایتی عاشقانه از وداع شهید مدافع حرم با همسرش + فیلم


انتهای پیام/

اقدام تاریخی زن و شوهر دهه هفتادی از زبان رهبر انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار