جلوگیری از تغییر کاربری ۲۰ هزار مترمربع زمین کشاورزی در بوشهر

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان بوشهر گفت: با دستور دادستان، از تغییر کاربری ۲۰ هزارمترمربع از زمین‌های کشاورزی این شهرستان جلوگیری شد.

جلوگیری از تغییر کاربری ۲۰ هزار مترمربع زمین کشاورزی در بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کبری توکلی افزود: در اجرای قانون حفظ کاربری و جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز، مصالح ریخته شده در این زمین‌ها جمع و شالوده ساخته شده تخریب شدتا این زمین‌ها همچنان به عنوان زمین کشاورزی باقی بمانند.

وی ادامه داد: افرادی که می‌خواهند مزارع و باغ‌هایشان را که در خارج از محدوده قانونی شهر‌ها و شهرک‌ها و روستا‌ها قرار دارد، تغییر کاربری دهند باید با همراه داشتن مستندات مالکیت به اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند تا راهنمایی لازم به آن‌ها ارائه شود.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان بوشهر تاکید کرد: با افرادی که بدون مجوز به ساخت و ساز و یا ذخیره مصالح ساختمانی در زمین کشاورزی دست بزنند، مطابق قانون برخورد خواهد شد.

توکلی همچنین از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری و ساخت و ساز در زمین‌های کشاورزی، آن را به سامانه ۱۳۱ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک

با تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی برخورد می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.