توضیحات رئیس کمیته‌ تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال درباره پرونده مهدی ترابی

روزبه وثوق احمدی درباره شکایت باشگاه تراکتورسازی تبریز از مهدی ترابی توضیحاتی داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از ماجرای عقد قرارداد مهدی ترابی، بازیکن سایپا تهران با باشگاه پرسپولیس و شکایت تراکتورسازی از این بازیکن، پرونده ترابی و 2 باشگاه دیگر به کمیته‌ تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال رفت تا وثوق احمدی و دوستانش در این باره تصمیم گیری کنند.

ترابی که با سایپا یک فصل دیگر قرارداد داشت، با تراکتور سازی قرارداد (سربازی) بست اما پس از مالکیت زنوزی در تراکتورسازی، سربازی او منتفی و در سایپا ماندنی شد و پس از آنکه سایپا با پرسپولیس به توافق رسید، او به سرخپوشان پایتخت رفت و سبب شکایت تراکتور سازی شد.

در نشستی که با حضور ترابی، نماینده باشگاه سایپا و صادق درودگر ( مدیرعامل وقت باشگاه تراکتورسازی تبریز ) در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال برگزار شد، مدیرعامل سرخپوشان تبریزی پس از خروج از جلسه در تاریخ 16 مرداد 1397  بیان کرد که احتمال محرومیت مهدی ترابی از بازی های ملی و باشگاهی وجود دارد و مدیرعاملان ۳ باشگاه سایپا، تراکتورسازی و پرسپولیس باید در جلسه‌ای این مشکل را حل کنند.

برای پیگیری این موضوع با روزبه وثوق احمدی، کمیته‌ تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال گفتگو کردیم و او در این باره بیان کرد: هنوز رای این پرونده صادر نشده است و درحال رسیدگی آن هستیم. درخواست چند استعلام را داشتیم که تعدادی از آن ها آمده و جواب 1-2 تا استعلام نیامده و منتظر آنها هستیم تا مدارک و مستندات کامل شود و تصمیم مان را بگیریم. 

او افزود: بعید می دانم تا پایان هفته رای پرونده مهدی ترابی صادر شود، زیرا چهارشنبه هفته جاری تعطیل است و هنوز جواب برخی استعلام ها نیامده و هر زمانی که این اتفاق رخ دهد، یک هفته بعد رای را اعلام می کنیم.

وثوق احمدی در پایان گفت: در این پرونده به دلیل اینکه مربوط به خدمت مقدس سربازی است، مقداری مقررات آن به نسبت بازیکنان معمولی متفاوت است و شرایط متفاوتی دارد و اگر مقداری صبر کنید رای اعلام می شود.


بیشتر بخوانید:

درویش: بازیکنان ما استرس زیادی داشتند/ رای ترابی هنوز اعلام نشده است

دایی: هیچ شناختی از حریفمان در جام حذفی نداریم/ هوادار واقعی پرسپولیس می‌داند چه کسی خائن است

سایپا ۲ - سرداربوکان یک /دایی به سختی مچ قربانی را خواباند و صعود کرد


انتهای پیام/

اظهارات وثوق احمدی درباره پرونده بازیکن سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار