انصاری: اتفاق خوبی در فوتبال ایران رقم زدیم / برای نتایج بهتر نیاز به حمایت داریم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر که توانستیم اتفاق خوب در فوتبال ایران رقم بزنیم.

انصاری: اتفاق خوبی در فوتبال ایران رقم زدیم / برای نتایج بهتر نیاز به حمایت داریمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد انصاری مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد برابر تیم الدحیل قطر اظهار کرد: خدا را شکر که توانستیم یک اتفاق خوب در فوتبال ایران رقم بزنیم و پرچم کشورمان را به اهتزاز در آوردیم. 

او درباره اینکه تصور می کرد که در نمه دوم 3 گل تیم پرسپولیس بزند و یک کامبک رویایی در این بازی داشته باشید، گفت: همه از ابتدا نیتمان این بود که به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم و دل مردم را شاد کنیم. خدا را شکر که این اتفاق رخ داد و همه یک هدف را بخواهند به طور حتم به آن دست می یابیم. 

انصاری درباره جو خوب هواداران در این بازی بیان کرد: بازی با الجزیره این اتفاق برای ما رخ داد و آن بازی  همانند این دیدار تماشاگران خوب حمایت کردند و از آنها ممنون هستیم و انشالله بتوانیم در ادامه راه خوب کار کنیم و شرمنده هواداران نشویم. 

مدافع پرسپولیس درباره اینکه 2 فصل متوالی قهرمان لیگ برتر شدید و البته 2 فصل پشت سر هم دارید به نیمه نهایی می روید، گفت: پرسپولس همواره تیم بزرگی بوده است و تیمی که این همه تماشگر دارد به طور حتم تیم بزرگی است و چندین سال است که در شرایط خوبی هستیم و خدا کند این شرایط ادامه بدهیم و کار سخت است. امکاناتی که دیگر تیم ها دارند و حمایت هایی که از آنها می شود ما نداریم و باید حمایت ها بیشتر شود اگر می خواهیم نتایج بهتری بگیریم باید از تیم ما پشتیبانی شود. خدا را شکر که در این چند سال نتایج خوبی گرفتیم.

او بیان کرد:  من فکر می کنم که جوانان خوبی داریم که به طور حتم می توانند جایگزین خوبی برای بازیکنان محروم در بازی رفت نیمه نهایی باشند. درست نیست که بگوییم پرسپولیس فقط 11 بازیکن دارد و نباید ارزش بازیکنان جوان پایین بیاوریم و آنها نشان دادند که می توانند اما یک مقدار بازی های آسیایی سخت است. البته  نشان دادند که توانایی بالایی دارند و امیدوارم  بتوانند در ادامه راه جایگاه خوبی در تیم دست و پا کنند. 


بیشتر بخوانید: 

مربی تیم فوتبال الدحیل: بازیکن پرسپولیس باید اخراج می‌شد/ روی اشتباهات فردی مغلوب پرسپولیس شدیم

گرشاسبی:بازیکنان پرسپولیس غیرت را معنا کردند / پاداشی که قول دادیم را می‌دهیم

حاج بیگی:تیم ما با توکل به امام حسین برابر الدحیل پیروز شد


انتهای پیام/ 

اظهارات انصاری درباره برد برابر الدحیل قطر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار