خبر خوش برای پرسپولیسی‌ها / خلیل زاده مقابل السد محروم نیست

شجاع خلیل زاده بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم السد قطر حضور خواهد داشت.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته توانست در دیدار بازگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال الدحیل قطر را با نتیجه کلی 3 بر 2 شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

در این دیدار برانکو ایووانکیج به دلیل اعتراض نسبت به عملکرد داوری از زمین اخراج شد و بدین ترتیب دیدار رفت تیمش در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهد داد.همچنین محمد انصاری ،کمال کامیابی نیا، شجاع خلیل زاده و علی علیپور از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس ایران بودند که کارت زردی را از داور دریافت کردند و بدین وسیله 2 بازیکن یعنی کامیابی نیا و محمد انصاری به دلیل 2 اخطاره شدن از همراهی تیمشان همانند برانکو در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2018 از دست دادند.

انصاری در دیدار رفت برابر تیم الدحیل و کامیابی نیز در دیدار برابر تیم الجزیره در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کارت زرد اول خود را دریافت کرده بودند.


بیشتر بخوانید:

هدیه ۲ میلیاردی علی دایی به پرسپولیس

جواد نکونام: خودمان را در برد پرسپولیس سهیم می‌دانیم

منشا: برانکو در بین 2 نیمه به ما انرژی داد/ بهترین بازی ام را برای پرسپولیس انجام می دهم


انتهای پیام/

شجاع خلیل زاده در دیدار نیمه نهایی برابر السد حضور خواهد یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار