زمان آبادی: اجازه ندادند وظیفه شرعی خود را انجام بدهیم/ مردم حماسه عاشورا را در تلویزیون ببینند

مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال گفت: پرسپولیس با برد برابر الدحیل به دهان کسانی زد که اجازه ندادند وظیفه شرعی خود را انجام بدهیم.

زمان آبادی: اجازه ندادند وظیفه شرعی خود را انجام بدهیم/ مردم حماسه عاشورا را در تلویزیون ببینندغلامحسین زمان آبادی مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال در گفتگو با  به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار کرد: از مجامع بین المللی 3 نفر را فرستاده بودند که کوچکترین اتفاق را در ورزشگاه آزادی گزارش بدهند اما مردم ما خودشان عزاداری کردند و اجازه ندادند که پرچمی به ورزشگاه بیاید و شعاری داده شود. علی رغم اینکه برخی از کشورهای مسلمان گوش خود را تیز کرده بودند تا ما را محروم کنند اما جواب آنها را دادیم. 

او درباره اینکه پرسپولیس با وجود اینکه بنری نبود، جریمه می شود، گفت: نه چون تماشاگر را ما نمی توانیم کنترل کنیم  برای پرسپولیس مشکلی پیش نمی آید. مشکل ما در داخل زمین بود اما بچه ها کار خود را انجام دادند و شاهد بودید که هیچ اجازه ندادند یک بنر یا حسین  به  ورزشگاه آزادی آورده شود.  به هر حال پرسپولیس با نتیجه ای که گرفت به دهان کسانی زد که اجازه ندادند ما وظیفه شرعی خود را انجام بدهیم. 

زمان آبادی درباره اینکه حماسه حسینی بزرگی در ورزشگاه آزادی رخ داد، بیان کرد: حماسه عاشورا را امشب در یک برنامه تلویزیونی تیزر آن را می بینید و مردم فیلم مستند حماسه عاشورا را از تلویزیون ببینند و آنها نگذاشتند به وظایف فرهنگی خود عمل کنیم. به هر حال مجامع بین المللی ما را تهدید کردند که کوچکترین اقدامی انجام ندهیم. 


بیشتر بخوانید: 

مربی تیم فوتبال الدحیل: بازیکن پرسپولیس باید اخراج می‌شد/ روی اشتباهات فردی مغلوب پرسپولیس شدیم

گرشاسبی:بازیکنان پرسپولیس غیرت را معنا کردند / پاداشی که قول دادیم را می‌دهیم

حاج بیگی:تیم ما با توکل به امام حسین برابر الدحیل پیروز شد


انتهای پیام/ 

اظهارات زمان آبادی درباره حماسه حسینی در ورزشگاه آزادی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار