فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش خبر داد:

نمایش توانمندی ارتش در ۲۱ شهر شمال غرب کشور

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش گفت:نمایش توانمندی ارتش در ۲۱ شهر شمال غرب کشور برگزار می‌شود.

نمایش توانمندی ارتش در ۲۱ شهر شمال غرب کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد همزمان با ۳۱ شهریور ماه و در اولین روز از هفته دفاع مقدس رژه ارتش در ۲۱ شهر ۵ استان واقع در شما غرب کشور برگزار می‌شود.

ارشد نظامی شمال غرب نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: سان و رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهر‌های ارومیه، خوی، سلماس، نقده، پیرانشهر، مهاباد و پسوه در آذربایجان غربی و ۱۴ شهر استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان، اردبیل، و قزوین برگزار می‌شود.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس نیز پرداخت و گفت: علاوه بر رژه و سان هفته دفاع مقدس اعزام سخنران به مدارس، دیدار جمعی از فرماندهان ارتش با نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، یرگزاری مسابقات تیراندازی، ویزیت رایگان بیماران در بیمارستان ارتش و اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم ۲۱ شهر ۵ استان شمال غرب کشور، برپایی نمایشگاه تجهیزات و توانمندی‌های نظامی ارتش از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

امیر حاجیلو ادامه داد: رشادت‌های نیرو‌های مسلح در ۴۰ سال گذشته به ویژه در هشت سال دفاع مقدس غیر قابل انکار است و همواره توکل بر خدا و نصرت الهی عامل اصلی پیروزی رزمندگان در عرصه‌های مختلف دفاعی بوده است.

امیر حاجیلو، با یادآوری امنیت پایدار در مرز‌های آذربایجان غربی، افزود: با وجود تحرکات شوم معاندان و دشمنان کوردل نظام در شمال غرب کشور، رشادت‌های نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران باعث تثبیت امنیت پایدار در مرز‌های آذربایجان غربی شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش، با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در تولید دانش نظامی زبان زد جهانی دارد ابراز داشت: تجهیزات و قدرت ایران در پیش از انقلاب اسلامی وابسته به غرب بوده و استقلال ارتش هدیه انقلاب اسلامی ایران بوده و امروز در تولید تجهیزات نظامی در ارتش به هیچ کشوری وابستگی نداریم.

انتهای پیام/ی

نشست خبری قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش

برچسب ها: ارتش ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.