حلالی: توشاک نمی‌توانست در تراکتورسازی موفق شود

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: توشاک به علت سن بالایش نمی‌توانست در این تیم تبریزی موفق شود.

حلالی: توشاک نمی توانست در تراکتورسازی موفق باشد / مربی توانمند ایرانی بهترین گزینه هدایت تراکتورسازان استاسماعیل حلالی پیشکسوت تیم فوتبال تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جدایی توشاک از این تیم تبریزی گفت: به نظرم تراکتورسازی در جذب سرمربی باید دقت بیشتری کند تا پول زنوزی مالک این باشگاه هدر نشود. مربیانی همانند توشاک با سن زیاد نمی‌توانند تاثیرچندانی در فوتبال ایران داشته باشند و احساسم این بود که این مربی ولزی نمی‌توانست در تراکتورسازی موفق شود.

توشاک از میزان آمادگی ملی پوشان تراکتورسازی خبر نداشت

او ادامه داد: باشگاه‌های ما مربیان با انرژی می‌خواهند که بتوانند در فوتبال کشورمان تاثیر بگذارند. به طور مثال برانکو برای پرسپولیس زمان زیادی می‌گذارد و فعالیت زیادی در تمرینات دارد، اما توشاک خبر نداشت که بازیکنان ملی پوش تراکتورسازی از لحاظ بدنی شرایط حضور در بازی‌ها را دارند یا نه! و شناختی از بازیکنان نداشت. البته شفر یک استثنا در فوتبال کشورمان است که با سن زیاد توانسته ساختار استقلال را عوض کرده و نگرش درستی در این تیم حکمفرما کند.

ما نتوانستیم برانکو را تخلیه اطلاعاتی کنیم

حلالی بیان کرد: ساختار فوتبال کشورمان ایراد دارد که کی روش با ۸ سال حضور در ایران نتوانسته دستاوردی به ارمغان بیاورد. همچنین ما نتوانستیم برانکو را تخلیه اطلاعاتی کنیم و مربیان ایرانی خوبی تربیت کنیم که اگر سرمربی پرسپولیس از ایران رفت در نهایت بتوانیم از گزینه‌های داخلی استفاده کنیم. ما باید مربیانی پرورش بدهیم که تا چند سال بتوانیم از آن‌ها استفاده کرده و پول‌های هنگفت به خارجی‌ها ندهیم.

تراکتورسازی به مربی ناکارآمد ۲۰۰ هزار دلار پرداخت کرد

پیشکسوت تراکتورسازی درباره اینکه گزینه مناسب برای هدایت این تیم تبریزی کیست، گفت: به نظرم باشگاه تراکتورسازی دوباره قصد دارد یک مربی طراز اول خارجی جذب کند، اما بهتر است یک مربی توانمند و قدرتمند ایرانی که شناخت خوبی از بازیکنان دارد به خدمت بگیرد تا او بتواند تراکتورسازی را به موفقیت برساند. مبلغ قرارداد توشاک ۶۰۰ هزار دلار است که تراکتورسازی ۳۰ درصد آن را به این مربی ولزی پرداخت کردند. به هر حال ۲۰۰ هزار دلار به مربی که هیچ کارایی نداشته و استفاده ابزاری هم از او نکردیم رقم زیادی است.

تراکتورسازی باید مربی با بازدهی بالا جذب کند

او ادامه داد: باشگاه تراکتورسازی به جای اینکه هزینه گزافی را صرف خرید مربی خارجی کند بهتر است این هزینه را برای تامین امکانات سخت افزاری باشگاه خرج کند. به طور مثال قلعه نویی در سال‌های گذشته ۱۰ ملی پوش را با خود به تبریز آورد و زمانی که از این تیم رفت تراکتورسازی با حجم زیادی از بدهی گرفتار شد. به هر حال تراکتورسازی باید مربی جذب کند که بازدهی داشته باشد و این تیم بعد از سال‌ها به قهرمانی دست یابد.

پیشکسوت تراکتورسازی در پایان خاطر نشان کرد: توقعی که از زنوزی مالک تراکتورسازی داریم این است که چشم هایش را باز کند و نگذارد برخی از افراد در تهران برای این تیم تبریزی تصمیم بگیرند. او باید به هواداران تبریزی بگوید که امسال قهرمانی در لیگ برتر را نمی‌خواهیم و قصد داریم با تغییرات در ساختار باشگاه برای چند سال آینده در زمینه قهرمانی سرمایه گذاری کنیم.


بیشتر بخوانید: بیانیه باشگاه تراکتورسازی درباره جدایی جان توشاک

ماجرای کناره گیری سرمربی سرشناس تراکتورسازی چه بود؟ + فیلم

جدایی توشاک با ترک ایران قوت گرفت / تقوی جایگزین موقت مربی ولزی در تمرینات

احتمال جدایی جان توشاک از تراکتورسازی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار