مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری ارومیه در واکنش به نشر اکاذیب توسط یک کانال تلگرامی:

هیچ اجازه‌ای به سوء استفاده کنندگان نخواهیم داد

مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری ارومیه نسبت به نشر اکاذیب توسط یک کانال تلگرامی واکنش نشان داد.

هیچ اجازه‌ای به سوء استفاده کنندگان نخواهیم داد/ با عزم و اراده‌ای راسخ و مصمم‌تر از دیروز به کار خود ادامه می‌دهمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛احسان مهدی پور با اشاره به انتشار مطالبی در یک کانال تلگرامی درباره علل برکناری از مدیریت سامانه ۱۳۷ در گذشته اظهار کرد: در زمان عزل بنده اتهامات بسیاری به افراد مختلف مبنی بر مسببین ماجرا از طریق شیطنت و با هدف نفاق وارد کردند، اما با گذر زمان موضوع حل شده و هیچکدام صحیح نبود.

وی افزود: خوشبختانه در نهایت به این نتیجه رسیده و مشخص شد که بنده بی گناه بوده و هیچگونه فعالیت در هیچ فضایی علیه شهرداری ارومیه نداشته ام.

مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری ارومیه با اشاره به بازگشت به سمت خود گفت: در این بین مدیر حوزه شهردار و مدیر سابق روابط عمومی شهرداری ارومیه به طور جدی و ویژه پیگیر موضوع بنده بودند و از این رو برای حل مشکلات بنده واسطه شدند.

مهدی پور ادامه داد: از این رو با شهردار محترم چندین بار صحبت حضوری داشتند که به مهدی پور ظلم شده و اتهامات علیه وی کذب است و در نهایت جناب آقای حضرت پور تصمیم گرفتند که بنده را به سمت قبلی خود بازگرداند.

وی یادآور شد: بنده از حسن نیت جناب آقای حضرت پور تشکر می‌کنم که با این کارشان باعث شدند که سابقه خدمت صادقانه ده ساله اینجانب پایمال نشود و امیدوارم با حمایت‌های شهردار محترم با عزم و اراده راسخ و مصمم‌تر از دیروز به کار خود ادامه دهم و در این بین با تشکر از آقای رکاب اعلام می‌کنم در کنار یکدیگر و در کنار پرسنل شهرداری بوده و هیچ اجازه‌ای به سوء استفاده کنندگان به عنوان عضوی از خانواده خدمتگذار شهرداری نخواهیم داد.

 

انتهای پیام/ی

واکنش مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری ارومیه نسبت به نشر اکاذیب

برچسب ها: شهرداری ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.