کرمانشاه آمادگی این را دارد تا با استفاده از ناوگان ریلی پذیرای زوار حسینی باشد

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: با در نظر گرفتن دو قطار ویِژه خارج از وقت عادی در ایام اربعین این استان آمادگی این را دارد تا با استفاده از ناوگان ریلی پذیرای زوار حسینی باشد .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مهرداد سالاری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه استان کرمانشاه در طول ۶ ماه گذشته توانسته است به ثبات نسبی در حمل و نقل ریلی برسد گفت: با توجه به ایجاد این پتانسل در استان ما تلاش داریم که ازاین نقطه قوت در جهت سهولت راه برای زوار استفاده کنیم .

سالاری قیمت‌های اعلام شده برای حمل ونقل ریلی از کرمانشاه به تهران و بلعکس را ۶۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: این قیمت‌ها شناور و بسته به نوع کوپه و ظرفیت قطار تعیین شده است ولازم به ذکر هست که بلیط کرمانشاه به مشهد ۱۸۰ هزار تومان تعیین شده است .

وی در ادامه افزود: در بحث توسعه این خط ریلی تا مرز خسروی در سفری که رییس جمهور به استان داشتند مبلغ هزار میلیارد تومن برای این خط در نظر گرفته شد تا طی سه سال آینده این بخش نیز به بهره برداری برسد .

معاون عمرانی استانداردربه کار کرد خط ریلی کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در ماه‌های اخیر سکو‌های مربوط به دو کارخانه ایران خودرو و سایپا در حال احداث است که این دو سکو برای ورود ماشین‌های انتقالی به استان در نظر گرفته شده است .

وی همچنین از انتقال سوخت از پالایشگاه به جنوب توسط این خط ریلی خبر داد .

 

 

انتهای پیام/د

ایجاد این پتانسل در استان کرمانشاه

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، زوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.