حضور مبلغ درمسیر‌های نجف به کربلا برای پاسخگویی به مسائل و شرعی

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمان بااشاره به راه اندازی ۳۷ موکب در مسیرپیاده روی اربعین از اعزام تعدادی مبلغ و مبلغه درمسیر‌های نجف به کربلا برای پاسخگویی به مسائل و شرعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام علی جلالی مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمان  در جلسه کارگروه تبلیغ، نماز و قرآن کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان کرمان که با حضور نمایندگان بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت، اوقاف و نماینده حوزه علمیه خواهران، ستاد اقامه نماز، نماینده امور بانوان استان در دفتر مدیر کل برگزار شد گفت: ۳۷ موکب استان کرمان در ایام اربعین در عراق مستقر می‌شود.

وی تاکید کرد: مردم به صورت خودجوش و عشق به اهل بیت (ع) آماده خدمات رسانی به زائران حسینی هستند که باید زمینه حضور و استقرار موکب‌ها و رسیدگی به مشکلات آنان در عراق فراهم شود.

حجت‌الاسلام جلالی افزود: در سال جاری تعداد پنج موکب در مسیر پیاده روی نجف و کربلا و در مسیر‌های ورودی و خروجی استان کرمان برای اعزام به عراق کار خدمت گزاری به زائران اربعین حسینی را برعهده دارند.

رئیس کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان کرمان بیان کرد: امیدورایم با توجه به برنامه ریزی‌هایی که به عمل آمده، اربعین امسال بهتر از سال‌های قبل برگزارشود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمان  از اعزام تعدادی مبلغ و مبلغه درمسیر‌های نجف به کربلا برای پاسخگویی به مسائل و شرعی خبر داد و افزود: خدمت در دستگاه ائمه (ع) برای کسی که توانسته در این وادی خدمت کند رزق است.

انتهای پیام/ی

راه اندازی موکب در مسیر پیاده روی اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار