ثبت ۴۸۱مورد اشتغال در سامانه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در بردسیر

فرماندار بردسیر گفت:از ابتدای امسال تاکنون ۴۸۱مورد اشتغال در سامانه وزارت کار و رفاه اجتماعی ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، کارگروه اشتغال با حضور نجف پور فرماندار و حضور بخشداران، روسای ادارات وا دستگاه‌های اجرایی، معین اقتصادی و بانک‌های عامل در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

نجف پور فرماندار شهرستان بردسیربا اشاره به وضعیت اشتغال شهرستان، از ثبت ۴۸۱ مورد اشتغال از ابتدای سال جاری تا کنون در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و خبرداد و در ادامه به روند رسیدگی به پرونده‌های ارسالی از چهار بخش شهرستان به معین اقتصادی پرداخت.

همچنین در این جلسه علیدادی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بردسیر از اعطای ۱۴۲ فقره تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد از ابتدای سال جاری تاکنون به ارزش ۳۵ میلیارد ریال خبر داد

ملایی رئیس بانک کشاورزی شهرستان بردسیر نیز گفت:کشاورزان سال ۹۶ و ۹۷ که سر رسید اقساط بانک کشاورزی داشتند بمدت سه سال تمدید و تقسیط شدند و اولین سر رسید قسط انان سال آینده می‌باشد.

در ادامه معین اقتصادی، بخشداران و اعضای حاضر در جلسه به بیان موانع موجود درمراحل و روند تشکیل پرونده و پرداخت تسهیلات پرداختند.

گفتنی است: تاکنون ۲۱ فقره تسهیلات از صندوق توسعه ملی به ارزش ۵۱ میلیارد ریال و ۱۶۱ فقره تسهیلات مشاغل خرد خانگی از ابتدای سال جاری تاکنون توسط بانک رسالت پرداخت شده است.

در پایان به اطلاع شهروندان بردسیری که متقاضی دریافت تسهیلات اشتغالزایی میرساند هرچه سریعتر نسبت به تکمیل پرونده تسهیلات خود به بانک‌های عامل مراجعه نمایند در غیر اینصورت متقاضیان جدید جایگزین آنان خواهند شد.
انتهای پیام/ی

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان بردسیری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار