ترقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اصلاح‌‌طلبان باید بدانند که بهانه‌های آمریکا تمامی ندارد/بن بست نشان دادن وضعیت کشور خیانت است

فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به تلاش برخی چهره‌های اصلاح‌طلب برای سیاه‌نمایی از وضعیت موجود کشور گفت: این مسأله عدم صداقت اصلاح‌طلبان نیست، بلکه همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، خیانت به کشور است.


اسرار اصلاح طلبان برای مذاکره با آمریکا خیانت به کشور استحمیدرضا ترقی، عضو حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بی صداقتی اصلاح‌طلبان در پیوند زدن مسائل معیشتی با مذاکره با آمریکا در کنار عدم تضمین آنان برای بهبود امور اظهار کرد: بن بست نشان دادن وضعیت فعلی کشور عدم صداقت نیست، بلکه همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، خیانت به کشور است.

فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: جریانی که اصولا همه منافع خود را در ارتباط با غرب می‌داند، همیشه در تلاش است تا در درون کشور برای خوشایند غرب زمینه سازی کند.

عضوحزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه هدف اصلاح‌طلبان جلب رضایت غرب است، اظهار کرد: اصولا جریان‌های سیاسی که جایگاه اجتماعی آنان تضعیف می‌شود، وقتی می‌خواهند در قدرت باقی بمانند، تیکه خود را از روی مردم بر می‌دارند و به قدر‌ت های بیرونی متوسل می شوند.

ترقی افزود: این اتکا به قدرت‌های بیرونی ممکن است در ابتدا بستر جنبه سیاسی یا حمایت معنوی داشته باشد اما در درازمدت به استثمار این جریان تبدیل می شود، اصلاح‌طلبان ابتدا برای اینکه برای پیروزی در انتخابات حمایت شبکه‌های بین‌الملل دشمن را داشته باشند، از بیگانگان حرف شنوی پیدا می‌کنند و به مرور زمان خواسته‌های آنها افزایش پیدا می‌کند.

فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: اصلاح‌طلبان اعلام می‌کنند برای رفع بهانه های آمریکا به توافق نامه‌های بین المللی بپیوندیم، در صورتی که بهانه‌های آمریکا تمامی ندارد، هر روز بهانه‌های متفاوتی مانند حقوق بشر،هسته ای و موشک‌ها را دارند.

عضو حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان پشت سر هم به بیگانه تعهد می‌دهند، گفت: اصلاح‌طلبان برای به دست آوردن پایگاه اجتماعی از دست رفته خود به دشمن اتکا کردند و روز به روز تکیه این جریان سیاسی به بیگانگان افزایش پیدا می‌کند.

وی  اظهار داشت: اصلاح طلبان به دلیل اینکه شهامت،شجاعت، قدرت و اراده ایستادگی در برابر غرب را ندارند و از قدرت غرب می‌ترسند، در نتیجه آنان به هر شکل ممکن به دنبال رضایت غرب هستند.

ترقی تصریح کرد: توافقاتی مثل FATF  هیچ نفعی برای کشور ندارد، اما به دلیل اینکه هدف اصلاح طلبان جلب رضایت و عمل به دستورات غرب است، از آن تبعیت کرده و برای اینکه این نوع تصمیمات مورد رضایت مردم قرار بگیرد، با مهندسی افکار عمومی جامعه سعی در اقناع مردم دارند.

فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: اصلاح طلبان دنبال تغییر محاسبات مسئولان برای رسیدن به خواسته‌های خود هستند و به هیچ وجه منافع ملی و مردم را لحاظ نمی‌کنند، آنان تنها به دنبال حفظ منافع خود و ماندن در قدرت هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار