جریمه در انتظار بازیکن یاغی/ شفر به استقلال بازگشت

سرمربى تیم فوتبال استقلال پس از دیدار با خانواده به تمرینات آبى پوشان پایتخت بازگشت.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وینفرد شفر سرمربى تیم فوتبال استقلال پس از تعطیلى چند روزه تمرین و سفر به دوبى براى دیدار با خانواده خود به تهران بازگشته است. این مربى پس از چند روز غیبت در تمرین آبى پوشان قرار است از امروز تمرینات استقلالى‌ها زیر نظر بگیرد.

جذبمه در انتظار بازیکن یاغی/ شفر به استقلال بازگشت

به این ترتیب شفر در تمرین امروز تیمش حاضر مى شود تا بازیکنانش، آماده بازى مقابل سایپا در چارچوب رقابت هاى لیگ برتر شوند.

انتخاب دستیار براى شفر

با توجه به کنار رفتن ساناک از کادرفنى تیم فوتبال استقلال، نام هاى گوناگونى از جمله مجتبی جبارى، فرهاد مجیدى و امید روانخواه به عنوان جانشینى مربى اهل جمهورى چک شنیده مى شود که البته تا به این لحظه نه شفر نامى را در اختیار مدیران قرار داده و نه مسئولان استقلال نام هاى مطرح شده براى دستیارى شفر را تایید کردند.

کسر قرارداد از کرار دوم استقلال

جذبمه در انتظار بازیکن یاغی/ شفر به استقلال بازگشت

طارق همام بازیکن عراقى تیم فوتبال استقلال که همچون جاسم کرار از بدو ورود به جمع آبى پوشان حاشیه سازى کرده به دلیل اتهامى که به مدیران استقلال بابت صداقت نداشتن زده و با وجود مصدومیت و بدون اجازه از کادر پزشکى آبى‌ها براى تیم سابقش به میدان رفته احتمالا پس از حضور در کمیته انضباطى با جریمه و کسر قرارداد مواجه شود که بدون شک ١٠ درصد از قرارداد این بازیکن کاهش پیدا کند.

تغییرات در هیئت مدیره استقلال قطعى است؟

با توجه به قانون منع استفاده از بازنشسته ها، ٢ عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال شامل این قانون مى شوند که بدین ترتیب به زودى شاهد تغییراتى در این هیئت مدیره خواهیم بود مگر اینکه مسئولان وزارت ورزش و جوانان چنین قانونى را براى اعضاى هیئت مدیره سرخابى‌ها در نظر نگیرند.

بازگشت بازیکن حاشیه اى استقلال به ایران

با توجه به حضور طارق همام در عراق در همین راستا قرار است این بازیکن امشب یا فردا به ایران بازگردد تا در کمیته انضباطى باشگاه استقلال بابت رفتار هاى غیر حرفه اى اش پاسخگو باشد.

فسخ قرارداد مربى استقلال و شکایت به فیفا

مدیران باشگاه استقلال با توجه به حاضر نشدن ساناک در تمرینات استقلال، از این مربى به فیفا شکایت کردند تا از حق و حقوق باشگاه دفاع کنند.

استقلالى‌ها با فسخ قرارداد یک طرفه جاى شکایت براى ساناک نگذاشتند تا بدین ترتیب با مشکل مواجه نشوند.

پدیده استقلال خریدار پیدا کرد

الهیارصیاد منش بازیکن ١٧ ساله تیم فوتبال استقلال که توانسته بهترین عملکرد را براى آبى پوشان در فصل جارى داشته باشد خریدار پیدا کرده و بعید نیست این بازیکن در پایان فصل به پیشنهاد هاى اروپایى جواب مثبت بدهد.

ديدار دوستانه استقلال با اميد هاى آبى پوش

طبق صلاح ديد شفر ،تیم فوتبال استقلال فردا در ديدارى تداركاتى به مصاف اميد هاى آبى پوش مى رود.

استقلالى ها براى ادامه بازی‌های لیگ و جام حذفی، فردا به ميدان خواهد رفت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار