اخبار باشگاه استقلال؛

خارجی‌های استقلال تهران را ترک کردند/ مناظره بعدی فتحی و طباطبایی در هاله‌ای از ابهام

بازیکنان و مربی تیم فوتبال استقلال، تهران را ترک و راهی کیش شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  با توجه به هماهنگی های صورت گرفته نیومایر ،گرو و فیلیپ مربی بدنساز تیم فوتبال استقلال جهت دریافت  روادید کار خود به کیش رفتند و در نهایت به زودی به تهران باز می گردند .

مناظره بعدی فتحی و طباطبایی در هاله ای از ابهام

با توجه به مناظره جنجالی شب گذشته میان فتحی و طباطبایی بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال در همین راستا قرار بر این شده تا در مناظره حضوری دیگر بین دو طرف صحبت هایی رد و بدل شود که طبق استعلام های گرفته شده سرپرست استقلال به هیچ عنوان حاضر نیست با طباطبایی در یک برنامه تلویزیونی حاضر شود .

خرید بازیکن جدید در دستور کار استقلالی ها

با توجه به شرایط این روزهای تیم فوتبال استقلال و عدم گلزنی برخی از مهاجمان آبی پوش در بازی ها در همین راستا استقلالی ها درصدد هستند تا قبل از نیم فصل در صورت نیاز تعدادی از بازیکنان را رصد کنند تا با تایید شفر جذب شوند.

در همین راستا شنیده می شود رضا کریمی بازیکن اسبق تیم فوتبال گسترش فولاد با حضور در تمرین استقلال زیر ذره بین شفر قرار گرفته تا پس از تایید جذب استقلال شود.

ساعت دیدار دوستانه استقلال با تیم منتخب آکادمی

طبق صلاح دید شفر ،بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز در دیداری دوستانه برابر تیم منتخب آکادمی این باشگاه به میدان می روند.

این دیدار از ساعت 15:30 امروز و پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

جلسه اعضای کمیته فنی و شفر

طبق هماهنگی های صورت گرفته قرار است به زودی در نشست کمیته فنی ،اعضای این کمیته با شفر صحبت هایی را درباره مسائل تیم انجام دهند تا در صورت نیاز تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

جلسه فتحى با داورزنى

فتحى سرپرست باشگاه استقلال امروز براى رسیدگى به امور باشگاه و تهیه منابع مالى جلسه‌ای را با داورزنى برگزار کرد.

جریمه استقلالی‌ها به خاطر فحاشی هوادارانش

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و استقلال تهران از سری رقابت‌های هفته هفتم در حالی برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم استقلال تهران تخلفاتی مبنی بر فحاشی به یکی از مسئولان سازمان لیگ فوتبال رخ داد.

با توجه به تکرار تخلفات، تیم استقلال تهران به پرداخت ۲۰۰میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

جذب مشترى براى ستاره گران قیمت تکذیب شد

در حالى که مطرح شده استقلالى‌ها به دنبال مشترى براى الحاجى گرو ستاره گران قیمت تیمشان هستند و حتى در این زمینه مذاکراتى با تیم نساجى مازندران داشته اند، اما این خبر توسط یکى از مدیران استقلال تکذیب شد.


بیشتر بخوانید:

صحبت های تند سرپرست باشگاه استقلال و هادی طباطبایی

شفر در تمرین تیم فوتبال استقلال حاضر شد

جریمه در انتظار بازیکن یاغی/ شفر به استقلال بازگشت


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار