رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

مسمومین مشروبات الکلی کهگیلویه وبویراحمدهمچنان تحت مراقبت ویژه

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمدگفت:6نفر از مسمومین مشروبات الکلی استان همچنان تحت مراقبت ویژه هستند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد درگفت وگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛گفت:در طی ماهای اخیر شاهدمسمومیت 22 نفر ، فوت 2 نفر و مرگ مغزی 1 نفر در استان بودیم که هفته پیش 3 نفر دچار مرگ مغزی شده بودند که 2 نفر از آنها فوت کرد.

پوران فرد با بیان اینکه 6 نفر از آنها طی چندین نوبت دیالیز شده و همچنان تحت درمان و مراقبتهای پزشکی هستند می گوید:از مجموع 22 نفر ، 2 نفر از آنها دچار اختلال بینایی شده و یک نفر دیگر هم با مشکل حرکتی در پای چپش مواجه شده است و یک نفر هم دچار مرگ مغزی شده بود که با تلاش تیم پزشکی سطح هوشیاری آن از 3 به 13 افزایش یافت .

وی با بیان اینکه هنوز 6 نفر از افراد مسموم شده در بیمارستانهای امام خمینی (ره) دهدشت،شهید رجایی گچساران و امام سجاد(ع) یاسوج بستری شده است گفت: از خون و ادرار افراد مسموم شده با این مشروب جهت انجام آزمایشات تخصصی و بررسی دقیق تر نمونه گیری و به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و پزشکی قانونی استان تحویل داده شد.

پوران فرد افزود:مسمومیت و مرگ و میر ناشی از مصرف مشروبات الکلی دست ساز با طعم متانول جو روانی زیادی را به کشور و استان وارد و متحمل کرده است.

انتهای پیام/د

مرگ بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست ساز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.