باشگاه فرهنگی؛

«گرگ بازی»؛ اتفاقات عجیب در ملاقات دوستان در یک شب پر ماجرا/روایت مدعیان عشق در «ملاقات مرد دوزخی است»

«گرگ بازی»؛ اتفاقات عجیب در ملاقات دوستان در یک شب پر ماجرا/روایت مدعیان عشق در «ملاقات مرد دوزخی است»پایان هفته فرصت مناسبی برای رفتن به سینما یا تماشای یک نمایش با خانواده است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛تعطیلات آخر هفته فرصتی است برای خانواده ها و علاقمندان که بتوانند بعد از چند روز کار و تلاش با اتکا به رویدادها و اتفاقات فرهنگی و هنری همچون سینما ، تئاتر، کتاب و … با آرامش یک موضوع فرهنگی را دنبال کنند.

پیشنهاد تئاتر آخر هفته

بنابراین گزارش با وجود اینکه برخی تصور می کنند این روزها هنر نمایش بواسطه نمایش گِران بینوایان به هنری لاکچری تبدیل شده اما باید گفت که اینطور نیست زیرا نمایش هایی اکنون در حال اجرا هستند که منصفانه مبلغی را برای آثارشان انتخاب کردند و می توانند تا حدودی اوقات فراغت خانواده های ایرانی را پر کنند یکی از این آثار نمایش «ملاقات مرد دوزخی است» که با حال هوای این روزهای محرم مناسبت دارد زیرا این اثر روایت شیعیانی است که ادعای عشق دارند ولی چنان گرفتار عقل معاش می‌شوند که در ازای یک حصیر خرما به قتال مولای خویش می‌روند.

پیشنهاد گالری آخر هفته

گالری گردی هم پیشنهاد فرهنگی دیگری است که در روزهای پاییزی آخر هفته پیشنهاد می شود، گالری وارطان این روزها میزبان نمایشگاهی با عنوان پشت پرده ازآثار حسن روح الامین است این هنرمند نقاش طراحی های خود را با مضمون های متفاوت به نمایش گذاشته است از این رو در این نمایش، تلاش می‌شود تا مسیر فکری یک نقاش، فارغ از عقیده و آرمانش فاش شود. مسیری که حائز نکات و ارزش‌هایی از قبیل توان طراحی، مطالعه، جسارت خراب کردن و جستنِ راه روایت است. پشتِ پرده‌ روح‌الامین، سکوت، جسارت، عمق، اعتقاد و اتصال به ریشه، همچون هر نقاش قابل اعتنای دیگری به خوبی قابل مشاهده است.

پیشنهاد سینمای آخر هفته

 سینماهای شهر هم در این فصل سرد فیلم هایی را اکران کرده که هرکدام موضوعات مختلفی دارند اما اگر به دنبال فیلم هایی با مضمون معمایی هستید به تماشای فیلم «گرگ بازی» به کارگردانی عباس نظام دوست بروید. این فیلم روایتگر چند دوست قدیمی است که آنها یک شب در خانهٔ موروثی یکی‌ از آنها جمع می‌شوند و با ورود مهمانان تازه‌وارد به جمع ماجراهای عجیبی رخ می‌دهد.

پیشنهاد کتاب آخر هفته

اما روزی که با کتاب سپری نشود انگار آن روز چیزی برای یادگیری کم داشتیم حالا چه در طول روزهای هفته باشد چه آخر هفته ، «ملاقات در فکه» عنوان کتابی است به نویسندگی سعید علامیان؛ این کتاب زندگی نامه شهید حسن باقری یا غلامحسین افشردی را روایت می کند که به گفته خوانندگان این کتاب شهید حسن باقری از نوابغ دوران هشت سال دفاع مقدس است و شخصیتی که بواسطه خبرنگاری از بهترین نیروهای اطلاعاتی دوران دفاع مقدس بود.

خیابان سی تیر تهران به خودی خود به دلیل نوع طراحی و قدمتی که دارد یکی از مکان های دیدنی تهران است زیرا آنجا به نوعی تداعی گر سالهای گذشته است و ساختمان های قدیمی و موزه ای آنجا به جذابیتش افزوده درواقع یکی از خیابان هایی است که خانواده ها برای گذراندن اوقات خوش به آنجا می روند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تئاتر ، فیلم سینمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.