سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به سفر نتانیاهو به عمان:

کشور‌های اسلامی تحت فشار کاخ سفید به رژیم صهیونیستی فضای تحرک در منطقه ندهند

قاسمی گفت:رژيم صهیونیستی در پی ايجاد اختلاف میان كشورهای مسلمان و سر پوش نهادن بر ۷۰ سال كشتار مردم مظلوم فلسطين است.

رژيم صهیونیستی درصدد ايجاد اختلاف میان كشورهای مسلمان و سر پوش نهادن بر ۷۰ سال كشتار مردم فلسطين استبه گزارش گروه سیاسی باشگه خبرنگاران جوان؛ بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران پيرامون سفر نخست وزير رژيم اشغالگر صيهونيستی به عمان ضمن انتقاد از اين سفر اظهار کرد: از نظر ما كشورهای اسلامی منطقه نبايد تحت فشار كاخ سفيد به رژيم غاصب صهيونيستی فضای تحرک برای ايجاد مصائب و مشكلات جديد در منطقه دهند. بی شک اين رژيم در پی ايجاد اختلاف میان كشورهای مسلمان و سر پوش نهادن بر ۷۰ سال غصب و تجاوز و كشتار مردم مظلوم فلسطين است.

وی بیان کرد: به نظر می رسد از آغاز دوران رياست جمهوری آقای ترامپ لابی صهيونيستی در كاخ سفيد و دولت آمريكا بيش از پيش در جهت منافع غير مشروع رژيم صهيونيستی و فشار بر کشورهای اسلامی برای عادی سازی مناسبات ديپلماتيک با غاصبان قبله اول مسلمین فعال شده اند.

قاسمی خاطر نشان کرد: تاريخ و تجربه نشان می دهد عقب نشينی و تن دادن به خواسته های نامشروع آمريكا و رژيم غاصب صهيونيستی، آنها را برای فشار و پيشروی بیشتر در منطقه و ناديده گرفتن حقوق مسلم و بحق ملت فلسطين جسورتر می كند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
شمس
۰۷:۱۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۷
باید وزارت خارجه و شورای امنیت ملی دستور فیلتر اینستاگرام را صادر کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۷
خیلی باحالی ، خودت با فیلتر شکن اومدی که دوست عزیز
آخرین اخبار