مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر :

تلاش برای یافتن صیاد تنگستانی ادامه دارد

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: عملیات جستجو و نجات برای یافتن صیاد تنگستانی امروز با شناور و بالگرد ادامه می‌یابد.

ادامه تلاش برای یافتن اثر از صیاد تنگستانیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیاوش ارجمندزاده مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: ساعت ۱۱:۱۵ دیروز، قایقی در آب‌های خلیج فارس حوالی منطقه بوالخیر تنگستان به علت ناپایداری جوی ناپدید شد که نیرو‌های این اداره کل شناور ناجی ۱۸ از بندر محمد عامری برای نجات سرنشینان قایق به دریا فرستادند.

وی ادامه داد: امدادگران توانستند ساعت ۱۴:۵۰ دو نفر از سه سرنشین این قایق را در ۵ مایلی بندر بوالخیر نجات دهند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: این قایق صیادی واژگون شده بود و این دو نفر با گرفتن قایق توانسته بودند خود را در میان امواج حفظ کنند.

ارجمند زاده با اشاره به ناپدید شدن یکی از سه سرنشین این قایق، بیان کرد: امدادگران این دو نفر را برای درمان به بندر عامری منتقل کردند و عملیات برای یافتن فرد ناپدید شده با اعزام شناور امدادی ناجی ۹ از بوشهر ادامه یافت.

وی گفت: به علت تاریکی هوا و شرایط نامساعد جوی، امکان استفاده از بالگرد وجود نداشت و جستجو و نجات به امروز موکول شد تا هم بتوانیم از شناور استفاده کنیم و هم بالگرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر همچنین به یک مورد امدادو نجات دیگر هم اشاره کرد و افزود: امدادگران این اداره کل ۶ نفر از سرنشینان لنج باری در بندر دیر راکه دچار آبگرفتگی شده بود با اعزام شناور ناجی ۲ نجات دادند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: این شناور تجاری از دبی به مقصد بندر ریگ در شهرستان گناوه در حال حرکت بود که با توجه به مشکل پیش آمده به دیر منتقل شد.

هواشناسی پیش از این درباره مواج بودن خلیج فارس در اوایل این هفته هشدار داده و از دریانوردان به ویژه صاحبان شناورهای کوچک خواسته بود از رفتن به دریا خودداری کنند.

انتهای پیام/ک

ادامه جستجو برای یافتن اثر از صیاد تنگستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.