برانکو: فینال آسیا، معرف مردم و فوتبال ایران است/ دوباره قهرمان لیگ برتر خواهیم شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا در تهران می‌تواند معرف خوبی از مردم و فوتبال ایران باشد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایواکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن گفت: خوشحال و مفتخر هستیم که برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا به ژاپن می‌رویم. افتخار بزرگی است که یک طرف این فینال هستیم و از این مهمتر و قشنگتر این است که بازی برگشت در ایران خواهد بود. قطعا هیچ فینالی به مانند این بازی تا به حال در تهران اتفاق نیافتاده است. فینالی با حضور صد هزار تماشاچی و جو بسیار خوب در استادیوم آزادی در پیش خواهیم داشت. این اتفاق یک معرفی خوب برای فوتبال و مردم ایران خواهد بود.

برانکو: فینال آسیا، معرف مردم و فوتبال ایران است/ دوباره قهرمان لیگ برتر خواهیم شد

او ادامه داد: با امید و خوشبینی به ژاپن می‌رویم و حق داریم که خوشبین باشیم و بلندپروازی کنیم. به بازیکنانم اعتماد کامل دارم و در بازی دیروز مقابل سایپا به بهترین نحو آمادگی خودشان را نشان دادند. بازیکنانم نشان دادند که ریکاوری شده اند و به وضعیت اولشان برگشته اند و از نظر ذهنی نیز آمادگی برخورد با هر چالشی را دارند. منتظر بهترین لحظات زندگی مان هستیم.

برانکو در مورد درگیری‌هایی که بعد از پایان بازی مقابل سایپا به وجود آمد گفت: دیروز، چون بسیار عصبانی بودم زود به رختکن رفتم. قبل از هر چیزی از داوران بازی عصبانی بودم، چون کاری که با ما انجام می‌دهند وحشتناک است و گلی هم که دریافت کردیم باید مردود می‌شد. من ندیدم که چگونه درگیری به وجود آمد. این موضوع طبیعی است که از الان به بعد همه حریفان محکم جلوی ما بازی می‌کنند و محرک خواهند بود، اما علی رغم تمام این مسائل ما دوباره قهرمان لیگ خواهیم شد.

او در مورد مصدومان این تیم برای فینال گفت: همه‌ی بازیکنان بازی خواهند کرد. مهم نیست که چه کسی بازی می‌کند و چه کسی حضور ندارد. در این بازی به بازیکنانم تکیه خواهم کرد و فلسفه فوتبال خودمان را در زمین پیاده خواهیم کرد.به آنالیز بازی‌های کاشیما ادامه خواهیم دادو ۲ بازی این تیم در نیمه نهایی را بررسی خواهیم کرد.

برانکو: فینال آسیا، معرف مردم و فوتبال ایران است/ دوباره قهرمان لیگ برتر خواهیم شد

برانکو در مورد این سوال که ژاپنی‌ها برای بازی برگشت یک گروه برای بررسی زمین تمرین و شرایط موجود به تهران فرستادند و آیا پرسپولیس هم این کار را انجام می‌دهد یا خیر گفت: یک گروه زودتر از ما به ژاپن خواهند رفت و دائم با آن‌ها در ارتباط خواهیم بود. امکانات لازم در اختیار ما قرار خواهد گرفت و نیازی نیست که هیئت جدایی برای این مسئله بفرستیم. ژاپنی‌ها زمان بیشتری برای این کار داشتند، اما زمان ما برای سازماندهی و برنامه ریزی برای سفر به ژاپن محدود بوده است.

او در مورد ساعت بازی رفت گفت: بازی رفت ساعت ۳ ظهر انجام خواهد شد و به همین علت ما تمریناتمان را قبل از ظهر انجام می‌دهیم و این فاز اول همانگ سازی بازیکنان با تفاوت ساعتمان کشور ژاپن خواهد بود.

برانکو در مورد نقطه قوت تیم‌های آسیایی گفت: مشخصه‌ی تیم‌های شرق آسیا و خاورمیانه خط حمله بسیار خوب است به مانند السد و الدوحیل که بازیکنان خوبی در خط حمله خود داشتند. این تیم‌ها به دنبال این موضوع هستند که خط حمله قدرتمندی داشته باشند و ما نیز از این موضوع مطلع هستیم. این را هم می‌دانیم تیمی که توانسته به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند نمی‌تو اند ضعیف باشد. کار سختی در پیش داریم، اما ما به دنبال تحقق رویای خودمان هستیم.

او در مورد سبک بازی تیم‌های شرقی گفت: سبک بازی تیم‌های شرق آسیا با تیم‌های خاورمیانه متفاوت است. مشخه‌ی آن‌ها این است ک. بسیار تکنیکی هستند و دوندگی بالایی دارند. اما شاید خلاقیتی که لازم است را نداشته باشند و به همین علت به سراغ بازیکن خارجی می‌روند. یک برزیلی در کاشیما به نام سرجینیو حضور دارد که هم بازی سازی می‌کند و هم گل می‌زند.

برانکو: فینال آسیا، معرف مردم و فوتبال ایران است/ دوباره قهرمان لیگ برتر خواهیم شد

برانکو در مورد وضعیت مصدومیت نورالهی گفت: فعلا وضعیت نورالهی مشخص نیست. از روز‌های قبل شرایط بهتری دارد. او امروز برای MRI می‌رود و البته همراه ما به ژاپن خواهد آمد. تازمان بازی وضعیتش مشخص نخواهد بود.

او در مورد درگیری بعد از بازی با سایپا گفت: من نمی‌دانم که چه اتفاقی افتاد و نمی‌خواهم نظری بدهم. من به بازیکنان خودم یاد می‌دهم که در چارچوب اخلاق ورزشی رفتار کنند. همه دوست دارند که پرسپولیس را ببرند و این طبیعی است و گاهی دست به دامن موارد غیر ورزشی می‌شوند.


بیشتر بخوانید: سرخپوشان خشمگین تمرین گروهی کردند/ پرسپولیسی‌ها آماده لیگ قهرمانان آسیا شدند

رسن: برای پرسپولیس تاریخ جدیدی را رقم می‌زنیم

کریمی: استادیوم آزادی نیاز به بازسازی اساسی دارد


انتهای پیام/

صحبت های برانکو در حاشیه آخرین تمرین پیش از فینال آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۰۶ آبان ۱۳۹۷
برانکو ثابت کرد بهترین مربی ایرانه
United States of America
مرتضی
۱۹:۳۹ ۰۶ آبان ۱۳۹۷
از آقای دایی بعید است که در این درگیریها وارد شود. ناسلامتی اسطوره ورزش ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۰۶ آبان ۱۳۹۷
درود به شرفت پروفسور
Iran (Islamic Republic of)
ش ه
۱۷:۴۸ ۰۶ آبان ۱۳۹۷
مدیریت حرفه ای را بایستی از آقای برانکو بیاموزیم. قابل توجه سرمربی وطنی تحصیلکرده و اسطوره .
Iran (Islamic Republic of)
ش ه
۱۷:۴۷ ۰۶ آبان ۱۳۹۷
مدیریت حرفه ای را بایستی از آقای برانکو بیاموزیم. قابل توجه سرمربی وطنی تحصیلکرده و اسطوره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۰۶ آبان ۱۳۹۷
مدیریت حرفه ای را بایستی از آقای برانکو بیاموزیم.
آخرین اخبار