رئیس سازمان بسیج دانش آموزی

اجرای ۸۰ برنامه در هفته دانش آموزی

۸۰ عنوان برنامه هفته بسیج دانش آموزی از هفتم تا سیزدهم آبان ماه در سراسر استان همدان برگزار می شود.

اجرای ۸۰ برنامه در هفته دانش آموزیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، امیدی ساکت رئیس سازمان بسیج دانش آموزی گفت : امسال هفته بسیج دانش آموزی با شعار "دانش آموز انقلابی ، مدرسه انقلابی" از امروز آغاز و با حضور آحاد جامعه در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خاتمه می یابد.

وی با بیان اینکه نیمی از ۲۸۷ هزار دانش آموز استان همدان عضو بسیج هستند افزود : این استان در هشت سال دفاع مقدس، یک هزار و ۷۶ شهید دانش آموز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی خاطرنشان کرد : در روز هشت آبان همزمان با عزاداری روز اربعین امام حسین (ع)، دانش آموزان بسیجی با برپایی دسته های عزاداری این روز را گرامی می دارند.

امیدی ساکت گفت : برگزاری مسابقات بین المللی لیگ علمی «پایا» و اعزام ۲۰ دانش آموز بسیجی با کنگره ملی همفکری آینده سازان از دیگر برنامه های این هفته است.

وی  ادامه داد : به مناسبت این هفته یادواره شهدای دانش آموز در سراسر استان برگزار می شود و همچنین دانش آموزان بسیجی با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه دیدار می کنند.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی گفت : روز ۱۳ آبان همزمان با سالروز تسخیر لانه جاسوسی در حاشیه راهپیمایی این روز مسابقه نقاشی با موضوع «مرگ بر آمریکا» برگزار می شود.

امیدی ساکت  تاکید کرد: امسال برنامه پیوند خانواده ، مسجد و مدرسه به عنوان یک برنامه طولانی مدت ، همزمان با سراسر کشور در قالب طرح شهید بهنام محمدی در همدان اجرا می شود.

هرسال از هفتم تا سیزدهم آبان به عنوان هفته بسیج دانش آموزی برنامه های مختلفی در سراسر کشور اجرا می شود.

انتهای پیام/د.ا

برگزاری 80 برنامه در هفته بسیج دانش آموزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.