به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش؛

بیش از ۸۰ ویژه برنامه فرهنگی ورزشی در شهرستان اردبیل اجرا شد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل از برگزاری بیش از 80 برنامه فرهنگی - ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جمال پیله ور، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل با اشاره به اینکه تاثیر ورزش به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی هر جامعه حائز اهمیت می باشد اظهارداشت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با تلاش های کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل، هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد فعالیت های ورزشی و فرهنگی گسترده ای در سطح شهرستان اجرا شد.

وی افزود: از مهمترین برنامه هایی که در هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد می توان به میزبانی مسابقات شمشیربازی نوجوانان کشور، مسابقات قهرمانی پهلوانی زورخانه ای و مسابقات وزنه برداری جوانان کشوری انتخابی تیم ملی اشاره کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل گفت: همچنین در این هفته شاهد میزبانی مسابقات ورزشی انتخابی استان در رشته های مختلف از جمله میزبانی مسابقات کونگ فو قهرمانی استان، مسابقات بسکتبال المپیاد زیر ۱۴سال استان و مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان استان بودیم.

وی افزود: غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا ایثارگران و آزادگان، اعزام کارکنان ورزش و جوانان به کربلا معلی، حضور کارکنان اداره ورزش و جوانان در نماز جمعه، تجلیل از کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل، همایش کوه روی با خانواده، برگزاری برنامه های صبحشادی در مدارس و نواختن زنگ ورزش با حضور رئیس فدارسیون ورزش های همگانی و مدیر کل ورزش و جوانان استان در هنرستان تختی، برگزاری جشنواره ورزش روستایی، بازی های بومی و محلی در بخش هیر و صعود به قله سبلان از دیگر برنامه های اجرا شده در هفته تربیت بدنی و ورزش می باشد.

انتهای پیام/ح

اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی در اردبیل

برچسب ها: ورزش ، تربیت بدنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.