توزیع بیش از ۶ هزار و ۴۰۰ حلقه لاستیک خودرو‌های سنگین در آذربایجان غربی

رییس سازمان صنعت معدن وتجارت آذربایجان غربی از توزیع ۶۴۳۴ حلقه لاستیک بین رانندگان ماشین آلات سنگین استان خبر داد.

جعفر صادق اسکندری رییس سازمان صنعت ،معدن وتجارت آذربایجان غربی در گفت وگو باخبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازارومیه؛ گفت : در یک ماه گذشته از تعداد ۸۱۴۸ حلقه لاستیک خودرو‌های سنگین دریافتی آذربایجان غربی تعداد ۶۴۳۴ حلقه بین رانندگان ماشین آلات سنگین استان توزیع شده است.


وی همچنین از توزیع ۶ محموله به مقدار ۶۳ تن گوشت گرم گوسفندی طی یک ماه گذشته  در بین مردم استان خبر داد و گفت: این اقلام  با هماهنگی امور پشتیبانی دام سازمان جهاد کشاورزی استان و با قیمت مصوب ۳۷۵۰۰ تومان در سطح استان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شرکت تعاونی‌های مصرف ادارات توزیع شد که باعث کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت گوشت گرم شده است.


اسکندری افزود:با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی ۲۸۵ تن گوشت منجمد در بازه زمانی دو ماهه توزیع شده و ۸۰ تن نیز سهمیه جدید استانی می‌باشد و نیز با توجه به نزدیکی ایام اربعین حسینی، سازمان جهاد کشاورزی با نظر کمیته کنترل و نظارت نسبت به توزیع ۵۰ تن گوشت منجمد جهت مصارف نذورات، موکب‌ها و مصارف عمومی و ۵۰ تن مابقی جهت نیازمندی‌های موسسات آموزشی اقدام نموده است.


رییس سازمان صنعت معدن وتجارت آذربایجان غربی اظهار داشت: در ۱۵ روز دوم مهر سالجاری بیش از ۶۳۰۰ بازرسی از واحد‌های (تولیدی، توزیعی و خدماتی) در سطح عرضه صورت گرفته که در طی این بازرسی‌ها ۴۷۹ فقره پرونده تخلف با ۴۸۵ عنوان تخلف به ارزش بیش از ۸۰ میلیارد تومان پرونده تشکیل گردید و جهت رسیدگی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.


وی افزود: عمده گزارش کالایی به ترتیب مربوط به انواع نان، روغن نباتی و خواروبار و نیز عمده گزارش خدمات به ترتیب مربوط به رستوران‌های غذاخوری و مشاورین املاک می‌باشد.
انتهای پیام/ح


توزیع لاستیک بین رانندگان خودرو‌های سنگین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.