نیمکت بی ثبات زرد و قرمز های جنوب/ فولادی‌ها راه سیاه جامگان را در پیش گرفته است؟

در حالی که تنها ۱۲ هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان می‌گذرد، مدیران فولاد خوزستان برای دومین بار سرمربی تیمشان را اخراج کردند وهدایت تیمشان را موقتا به فریسات سپرده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،هنوز به نيم فصل رقابت های ليگ برتر فوتبال نرسيده ايم كه تيم فوتبال فولاد خوزستان رنگ سه سرمربی را بر روی نيمكت خود ديده است.

در ابتدا سرخ پوشان اهوازی فصل را با هدایت سیروس پورموسوی شروع کردند. این مربی هدایت فولاد در فصل گذشته هم بر عهده داشت،  که در هفته ی ششم رقابت های لیگ برتر  ناگهان مدیران فولاد تصمیم به کنار گذاشتن پورموسوی را گرفتند ودستيار وی(ایلی استان مربی رومانیایی) را جایگزینش کردند.

 فولاد خوزستان با هدايت پورموسوی،2 پیروزی، 2 تساوی و 2 شکست را به دست آورد و حتی  تا هفته ی پنجم بالاتر از تيم فوتبال استقلال تهران در جدول قرار داشت اما مدیران فولاد انتظارات بیشتری از مربی خود داشتند و به امید نتایج بهتر یک مربی خارجی را جایگزین وی کردند.

 اما ايلی استان هم مدت زيادی بر روی نيمكت فولاد دوام نياورد  و در پایان هفته دوازدهم و 6 دیداری که هدایت فولاد مردان را بر عهده داشت این تیم حتی یک پیروزی را هم به دست نیاورد و با سه تساوی و سه شکست در رده ی سينزدهم جدول  قرار گرفت. مديران فولاد خوزستان در تصمیمی عجیب و در حالی که تنها 2 روز به برگزاری دیدار تيمشان  با تيم فوتبال پیکان در هفته ی سیزدهم  رقابت های لیگ برتر مانده بود، برای دومين بار سرمربيشان را اخراج كردند و عزیز فریسات مربی که در ابتدای  فصل دستیار پورموسوی و استان بود را به عنوان سرمربی موقت معرفی كردند.

درست همین اتفاقات در فصل گذشته برای تیم  فوتبال سیاه جامگان مشهد رخ داد. مديران اين تيم هم در ابتدا، کار را با اکبر میثاقیان شروع کردند. او در 9 ديداری كه هدايت سياه جامگان را بر عهده داشت 5 باخت، 3 تساوی و يك پيروزی را كسب كرد و در پايان هفته ی نهم ليگ برتر مديران اين تيم وی را از سمتش بركنار كردند و عليرضا مرزبان را به عنوان سرمربی جديد برگزيدند.

مرزبان هم نتوانست اين تيم را از بحران درآورد و سياه جامگان با هدايت او 4 باخت و يك تساوی را كسب كرد كه بعد از پنج بازی كه مرزبان هدايت اين تيم را بر عهده داشت، استعفا داد تا مديران سياه جامگان برای سومين بار دست به تغيير در كادرفنی تيمشان بزنند و رضا عنايتی كه سابقه ی بازی دراين تيم را داشت، به عنوان سرمربی انتخاب كنند.

عنايتی هم در اين تيم دوام چندانی نياورد و در 6 هفته مانده به پايان ليگ جايش را به داوود مهابادی داد و او هم در 6 ديدار كه برای اين تيم خيلی حساس و مهم بودند نتوانست حتی يك امتياز كسب كند و سياه جامگان به ليگ 1 سقوط كرد.

نكته ای كه می شود به آن اشاره كرد، سابقه ی تيم فولاد خوزستان در ليگ برتر است. اين تيم هواداران زيادی در خوزستان دارد و سابقه ی 2 دوره قهرمانی در ليگ برتر را در كارنامه دارا است. همچنين فولاد خوزستان يك مرتبه سابقه ی سقوط به دسته ی پايين تر را در كارنامه دارد.

بايد ديد مديران فولاد خوزستان كه در فوتبال پايه يكی از بهترين تيم ها را دارند در بخش بزرگسالان هم می توانند باتصميم های درست تيمشان را از بحران خارج كنند يا اين تيم به سرنوشت سياه جامگان در فصل گذشته دچار خواهد شد.


بيشتر بخوانيد:

بازيكنان و كادرفنی فولادخوزستان جريمه شدند 

فریسات: در هر بازی برای برد به میدان می‌رویم/ "فولاد آره نا" یکی از بهترین ورزشگاه‌های ایران است

ماجرای اختلاف رفیعی با مدیران فولاد چه بود؟


انتهای‌ پيام/

فولاد همچنان در بحران انتخاب سرمربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار