آموزش زبان انگلیسی به رانندگان تاکسی

رانندگان تاکسی کلانشهر رشت زبان انگلیسی می آموزند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان گفت: این طرح در راستای توسعه گردشگری و معرفی بهتر و بیشتر پتانسیل‌های کلانشهر رشت و ایجاد زمینه‌های زیر ساختی برای جذب سرمایه گذاران خارجی، طراحی شده است.
روهام قلیچی افزود: تاکسیرانان جامعه هدف مطلوب و گسترده‌ای برای این منظور می‌باشند و نحوه برخورد شایسته و تسلط به زبان انگلیسی توسط این قشر زحمتکش را عاملی در جهت تقویت فضای گردشگری بین المللی شهر رشت می‌داند.
وی تصریح کرد: روند جذب گردشگر و تکمیل زیرساخت‌های رشت در دو دهه اخیر حاکی از این است که ورود و توسعه گردشگران و سرمایه گذاران خارجی در سال‌های آتی و نزدیک بسیار محتمل و قریب الوقوع خواهد بود.
رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان گفت: از این جهت آموزش زبان انگلیسی به جوامع هدف اولیه از جمله رانندگان تاکسی می‌تواند کمک بسیاری به ایجاد آرامش روانی و اطمینان خاطر گردشگران نماید.
قلیچی با اشاره به بنیه و پیشینه فرهنگی شهر رشت این اقدام مدیریت شهری را بسیار مدبرانه و هوشمندانه دانست و گفت: این اقدام در راستای ارتقا و گسترش صنعت گردشگری در سطح بین المللی است که در اشاعه شهرت شهرستان رشت در مقیاس جهانی موثر خواهد بود.

انتهای پیام/آ

برچسب ها: تاکسی ، رشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.