حمایت از تولید داخلی مهمترین راهکار حل مشکلات اقتصادی است

رییس حوزه های علمیه استان اردبیل گفت: حمایت از تولید داخلی و مبارزه با مفاسد اقتصادی مهمترین و بارزترین راهکار برای حل مشکلات اقتصادی کشور می باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،حجت الاسلام مهدی نوروزی امروز در تجمع بسیجیان خلخال افزود: دل بستن به حل مشکلات اقتصادی کشور به کمک خارجی بیهوده و بی ثمر است.

وی بیان کرد: همچنانکه کشور در طول 40 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی از بسیاری مشکلات ایجاد شده توسط دشمنان داخلی و خارجی گذر کرده، در وضعیت فعلی هم گذر از مشکلات اقتصادی چندان مشکل بنظر نمی رسد.

نوروزی گفت: حمایت از تولید داخلی و مبارزه با مفاسد اقتصادی مهمترین و بارزترین راهکار برای حل مشکلات اقتصادی کشور می باشد.

رییس حوزه های علمیه استان اردبیل با گرامیداشت هفته بسیج افزود: هشت سال مقاومت در برابر تجاوز دشمن، حضور در عرصه های سازندگی، پیشرفت های شگفت آور در صنعت دفاعی ،حفظ اقتدار و امنیت ملی و مدیریت جنگ برعلیه گروه های تکفیری در خارج از مرزهای کشور از جمله دستاوردهای ارزشمند بسیج است.

نوروزی با بیان اینکه بسیج ظرفیت بزرگ مردمی است که می تواند در همه عرصه های کشور حضور فعال داشته باشد، اظهار داشت: بسیج در حل و فصل بسیاری از مشکلات کشور کار ساز بوده در برطرف شدن مشکل اقتصادی امروزی جامعه نیز می تواند مفید و موثر باشد.

انتهای پیام/ع

تجمع بسیجیان در خلخال


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.