توپ طلا به مودریچ می‌رسد / غیبت رونالدو و گریزمان در مراسم فرانس فوتبال

شبکه اسکای اسپورت ایتالیا لوکا مودریچ را فاتح توپ طلای سال ۲۰۱۸ دانست و نوشت ۲ نامزد دیگر این جایزه در مراسم اهدای توپ طلا شرکت نخواهند کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دوشنبه شب مراسم اهدای «توپ طلای مجله فرانس فوتبال» در حالی برگزار خواهد شد که شبکه اسکای ایتالیا لوکا مودریچ هافبک کروات رئال مادرید را برنده این جایزه دانسته و نوشته است که کریستیانو رونالدو و آنتونی گریزمان دو نامزد سرشناس دیگر این جایزه در این مراسم ویژه غایب خواهند بود.

طبق گزارش این شبکه، کریستیانو رونالدو و آنتوان گریزمان روز دوشنبه در مراسم توپ طلا شرکت نخواهند کرد، زیرا لوکا مودریچ برنده این جایزه خواهد شد.

ستاره یوونتوس و مهاجم آتلتیکو مادرید تصمیم گرفته اند درگردهمایی فرانس فوتبال حضور پیدا نکنند.
گزارش‌های متعددی وجود دارد که مودریچ اولین کرواتی خواهد بود که جایزه‌ی بازیکن سال را به دست می‌آورد، چرا که او در لیگ قهرمانان با رئال مادرید قهرمان شد و با کرواسی به فینال جام جهانی رسید.

هنوز معلوم نیست که نفر دوم چه کسی خواهد بود، بعضی‌ها به کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی PSG و برخی دیگر به رافائل واران، مدافع رئال مادرید و تیم ملی فرانسه، اشاره کرده اند.

پیش از این، رونالدو پس از اینکه متوجه شد که هم تیمی کرواتش در رئال مادرید برنده جایزه اصلی لیگ قهرمانان (بازیکن سال یوفا) شده، تصمیم گرفته در مراسم جایزه شرکت نکند.

گریزمان و اتلتیکو مادرید، هنگامی که گزارش‌ها نشان داد این بازیکن حتی در جمع ۳ نفر اصلی نامزد کسب توپ طلا نیست، ناراحتی خود را پنهان نکردند.

این در حالی است که مارکا به نقل از اسکای نوشت کریستیانو رونالدو و آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید به عنوان دومین و سومین نفر در رده‌بندی بهترین بازیکنان سال فوتبال جهان از نگاه فرانس فوتبال هستند.

به گزارش مارکا مراسم اهدای توپ طلای فرانس فوتبال در هتل گراند پالایس پاریس از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت محلی آغاز می‌شود و در آن علاوه بر معرفی برنده توپ طلای بخش مردان، جایزه بهترین بازیکن زن دنیا به مارتای برزیلی تعلق خواهد گرفت و جایزه بهترین بازیکن جوان سال هم از آن کیلیان امباپه، مهاجم جوان پاری‌سن‌ژرمن خواهد شد.

انتهای پیام/

رونالدو و گریزمان غایب مراسم توپ طلای فرانس فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۰:۰۶ ۱۱ آذر ۱۳۹۷
خداوکیلی گریژمان جام جهانی رو برده لیگ اروپا رو هم برده سوپرجام اروپا رو هم برده دیگه بیاید چیکار می کرد؟
آخرین اخبار