دو نظامی در حمله بوکوحرام در نیجریه کشته شدند

تروریست‌های داعش در غرب آفریقا، شاخه بوکوحرام، به یک پایگاه نظامی در شهر بونی گاری در شمال شرق نیجریه حمله کردند که به کشته شدن دست کم ۲ نظامی و ۶ تروریست منجر شد.

دو نظامی در حمله بوکوحرام در نیجریه کشته شدندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، منابع آگاه روز یکشنبه اعلام کردند­ در حمله گروه تروریستی بوکوحرام به یک پایگاه نظامی در شمال شرق نیجریه، دست کم دو نظامی کشته شدند.

شنبه شب، تروریست‌های داعش در غرب آفریقا، شاخه بوکوحرام، به یک پایگاه نظامی در شهر بونی گاری در شمال شرق نیجریه حمله کردند که به کشته شدن دست کم ۲ نظامی و ۶ تروریست منجر شد.

بنابر اعلام یک افسر ارتش که خواست نامش فاش نشود، به کمک نیروی هوایی و زمینی، تروریست‌های داعش از محل درگیری‌ها فرار کردند. طی ماه‌های اخیر,، حمله گروه‌های تروریستی به مواضع ارتش نیجریه در ایالت‌های بورنو و یوب افزایش پیدا کرده است.

از سال ۲۰۰۹ تا کنون، بیش از ۲۷ هزار نفر در این دو ایالت کشته شدند. از ژوئیه سال جاری میلادی، به پایگاه‌های نظامی نیجریه دست کم ۱۹ بار حمله شده است که گروه داعش در غرب آفریقا مسئولیت اکثر آن‌ها را به عهده گرفته است.

انتهای پیام/

حمله گروه تروریستی بوکوحرام در نیجریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار