تعویق دیدار تیم‌های فوتبال فولادخوزستان و تراکتورسازی

باشگاه فولادخوزستان درخواست تعویق یک‌روزه دیدار مقابل تیم فوتبال تراکتورسازی را ارائه کرده است.

درخواست فولاد خوزستان برای تعویق دیدار مقابل تراکتورسازیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اینکه خبری مبنی تعویق یک روزه دیدار ۲ تیم فوتبال فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر منتشر شد، طبق شنیده‌ها افشین قطبی که به تازگی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شده است، دوست دارد که این دیدار با حضور هر چه بیشتر هواداران تراکتورسازی برگزار شود.
باشگاه فولاد خوزستان درخواست تغییر زمان دیدار این تیم با تراکتورسازی تبریز را ارائه کرد. این درخواست به دلیل زمان پرواز این تیم به تبریز ارائه شد که با موافقت تراکتورسازی و سازمان لیگ، این مسابقه به جای روز پنجشنبه۲۲ آذر ۹۷ در روز جمعه ۲۳ آذر ۹۷ در ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

دستیاران قطبی مشخص شدند

قرار است مارکو آنتو آلوارز فریرا و جهانیار محبی مقدم دستیاران جدید افشین قطبی در تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز جهت عقد قرارداد با مسئولان این باشگاه وارد اهواز شوند.

برنامه سفر به تبریز مشخص شد

تیم فولاد خوزستان برای برگزاری دیدار مقابل تراکتورسازی چهارشنبه بعد از ظهر ابتدا به تهران می‌آیند و پس از آن به تبریز خواهند رفت و بعد از بازی مقابل تراکتور سازی ساعت ۲۰ به اهواز باز خواهد گشت.


بیشتر بخوانید:

قطبی: برای کسب سهمیه آسیا مبارزه می‌کنیم/ خوزستان مهد فوتبال ایران است

قطبی: به خاطر احساسی که به مردم ایران دارم، بازگشتم

پرداخت مالیات افشین قطبی بر عهده چه کسی است؟


انتهای پیام/

2 دستیار قطبی مشخص شدند/برنامه سفر فولاد به تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار