مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی:

درون مایه اصلی کنفرانس تعالی سازمانی سال ۹۷، سرمایه‌های انسانی و تعامل دیجیتال است

کیانی گفت: مدل‌های مدیریت منابع انسانی و توجه به انقلاب صنعتی چهارم متحول شده و ما قصد داریم در این حوزه اقدام‌های فعالی داشته باشیم.

درون مایه اصلی کنفرانس تعالی سازمانی سال ۹۷، سرمایه‌های انسانی و تعامل دیجیتال استبه گزارش خبرنگار صنعت تجارت و کشاورزی باشگاه خبرنگاران جوان، ابوالفضل کیانی مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی در نشست خبری چهاردهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی گفت: یکی از ماموریت‌های اصلی سازمان مدیریت صنعتی که با فلسفه تشکیل این سازمان هماهنگ است، آموزش است.

وی افزود: آموزش در دو سطح کاربردی- تخصصی و مقطع‌دار - عالی در دوره‌های مختلف سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود.

کیانی اعلام کرد: تا کنون 210 هزار نفر در دوره‌های این سازمان فارغ‌التحصیل شده‌اند و در حوزه‌های مختلف صنعتی در حال فعالیت هستند.

مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی تصریح کرد: در بحث مشاوره صنعتی نیز تا کنون بیش از 5 هزار پروژه با بخش دولتی و خصوصی به سرانجام رسیده است.

وی تاکید کرد: در واحد اعتبار سنجی سازمان مدیریت صنعتی، با تاکید بر شاخص‌های تولید ملی و حمایت از کالای ایران و انتخاب شرکت‌های برتر در زمینه کیفی و به ویژه با تاکید بر تولید کالای ایرانی نقش‌‌ آفرینی داریم.

مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی، اذعان کرد: امسال جایزه تعالی سازمانی بر اساس شاخص‌های اقتصادی مقاومتی استوار شده و واحد نشر و دانش این سازمان در صدد است تا 25 کتاب برگزیده‌های مدیریت در جهان را تا پایان سال 97 به انتشار برساند و در جامعه  مدیریتی کشور،   موج جریان جدیدی را آغاز کنیم.

کیانی با بیان اینکه سازمان مدیریت صنعتی بیش از 25 نمایندگی در کل کشور دارد، گفت: همه مدیران با 6هزار عضو هر دو هفته یک بار جلسات خود را تشکیل داده و در تلاشیم تجارب مفید در حوزه مدیریت و دانش را در کشور منتشر کنیم.

وی تصریح کرد: برای اولین بار در حوزه‌های نوآورانه جدید همچون مسئولیت اجتماعی و سازمان‌ها (CSR) دوره‌هایی را برگزار می‌کنیم و همچنین در حوزه مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان، اقدام‌های جدیدی در سازمان مدیریت صنعتی انجام شده تا بتوانیم بیش از 3 هزار و 500 بنگاه دانش بنیان را در حوزه‌هایی همچون منابع انسانی، مدیریت مالی و مدیریت صنعتی ارتقا دهیم .

مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی تاکید کرد: مدیریت تکنولوژی، مدیریت کسب و کارهای کوچک و کمیته راهبردی انقلاب صنعتی چهارم، از اقدامات جدید سازمان مدیریت صنعتی است تا بتوانیم یک ادبیات جدید را در این حوزه توسعه دهیم.

کیانی افزود: تشکیل مرکز ارتقای بهره‌وری در بخش‌های صنعتی، یکی از دیگر از اقدامات سازمان مدیریت صنعتی است و قصد داریم وظیفه افزایش بهره‌وری در بخش‌های صنعتی را به عهده بگیریم.

وی یادآوری کرد: در حوزه‌ کنفرانس‌ها و همایش‌ها، همه ساله بیش از 250 کنفرانس علمی و مدیریتی برگزار می‌شود که وظیفه برگزاری برخی از آنها به عهده سازمان مدیریت صنعتی است.

مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی افزود: در هر سازمان و هر بنگاهی منابع انسانی نقش‌های کلیدی دارد و در واقع منابع انسانی سرمایه‌های نا مشهود هر بنگاه اقتصادی بوده و بازوی کمکی مدیریت به حساب می‌آید.

کیانی افزود: مدیریت منابع انسانی و تحولات پیش رو در شرایط کنونی و تحریم‌ها یکی از موضوعات مهمی است که در کنفرانس‌ها و آموزش‌ها به آن ویژه، توجه خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه درون مایه اصلی کنفرانس تعالی سازمانی امسال، سرمایه‌های انسانی و تحول دیجیتال است، گفت: مدل‌های مدیریت منابع انسانی و توجه به انقلاب صنعتی چهارم متحول شده و ما قصد داریم در این حوزه اقدام‌های فعالی داشته باشیم.

انتهای پیام/

چهاردهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار