وحدت و همدلی نیروهای مسلح خنثی کننده توطئه های دشمنان است

جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه وحدت و همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است، گفت: هیچ کشوری نمی‌تواند حتی نگاه چپ به کشورمان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، امیر نوذر نعمتی، جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در مراسم اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم ارتش جمهوری اسلامی ایران در اردبیل اظهار داشت:  در حال حاضر وحدت و همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است و خنثی‌کننده نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان است.

وی با اشاره به این که روز به روز بر اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود افزود: در سایه اقتدار و عظمت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و درایت‌های مقام معظم رهبری کشورمان به امن‌ترین کشور دنیا تبدیل شده است.

جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در حالی که در خاورمیانه شاهد ناامنی هستیم ولی به برکت خون شهدای والامقام و اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح امنیت بسیار خوبی در ایران حاکم است و هیچ کشوری نمی‌تواند حتی نگاه چپ به کشورمان داشته باشد.

نعمتی تصریح کرد: مسابقات قرآن کریم ارتش جمهوری اسلامی ایران با میزبانی شایسته تیپ هجومی 40 ارتش برگزار شد که این اقدامات شایسته تقدیر و قدردانی است.

وی اظهار کرد: یکی از اولویت‌های نیروی ارتش جمهوری اسلامی ترویج فرهنگ قرآن کریم در بین کارکنان و سربازان ارتش است که در این زمینه برگزاری مسابقات قرآن کریم مبنای کار قرار گرفته است.

جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از افتخارات ما این است که بتوانیم مسابقات قرآن کریم را در ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار کنیم و بسیاری از کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران حافظ قرآن کریم هستند که این امر بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/ع

مسابقات قرآن کریم ارتش جمهوری اسلامی ایران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.