با مخترعین ایرانی؛

از پرداخت آنلاین تا درخواست نقل و انتقالات دانشجویی در پیام‌ رسانی کاملا ایرانی

گروهی از دانشجویان موفق به طراحی پیام‌رسانی شده‌اند که قابلیت‌های بسیاریهمچون پرداخت آنلاین را دارد.

از پرداخت آنلاین تا درخواست نقل و انتقالات دانشجویی در پیام‌رسانی کاملا ایرانیبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، فعالیت جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان در کنار طرح‌هایاستارت آپی سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها بپردازد.

ارشیا بادی سرپرست یکی از پیام‌رسان‌های داخلی در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این پیام رسان اظهار کرد: پیام رسانی که طراحی شده است حاصل تلاش و پژوهش دانشجویان نخبه مقطع کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه آزادبوده و  از سال ۹۶ کار این پروژه آغاز شد.

 سرپرست یکی از پیام‌رسان‌های داخلی با اشاره به هدف این پیام‌رسان گفت:  ابزار این پیام رسان موجب سهولت در ارتباطات و کاهش هزینه‌های جاری مردم می‌شود و برای پاسخگویی به نیاز مردم اقدام به طراحی این برنامه کاربردی کرده‌ایم.

بادی ضمن اشاره به قابلیت‌های این پیام‌رسان گفت: امکان ارسال پیام‌های متنی، صوتی، تصویری ، فایل و امکان ایجاد گروه ،کانال ، تماس صوتی  و تصویری از جمله امکانات کلی پیام‌رسان  گروهمان محسوب می‌شود.

وی  با بیان اینکه این پیام رسان دارای ویژگی‌های مثبت دیگری است اظهار کرد: امکان نمایش وضعیت تحصیلی دانشجویان،ثبت درخواست‌های دانشجوی، درخواست تسویه دانشجویی، نمایش فیلم آموزشی کلاس‌ها و درخواست‌های نقل و انتقال دانشجویی از‌جمله امکانات این پیام‌رسان است.

پیام‌رسانی ایرانی با قابلیت پرداخت آنلاین

بادی با بیان اینکه این پیام‌رسان یک اپلیکیشن کاملا بومی است اظهار کرد:  همچنین این برنامه از سطح ایمنی بالایی برخورداراست و قابلیت سرویس پرداخت آنلاین را دارد.

 سرپرست یکی از پیام‌رسان‌های داخلی درباره چگونگی ساخت  این برنامه گفت: پیام رسانی که طراحی کرده‌ایم در قالب یک استارت آپ دانشجویی است و برای طراحی آن  بدون کمک گرفتن و حمایت از هیچ نهادی و  به روش کاملا جهادی ۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: برنامه ما این است که در آینده نزدیک این استارت‌آپ دانشگاهی را تبدیل به یک شرکت دانش‌بنیان کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.