مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان:

کارکنان گروه ملی فولاد مشغول به کار شدند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از آغاز کار و فعالیت کارکنان گروه ملی فولاد خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید نور محمد پور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: به دستور استاندار خوزستان، هیأت رسیدگی به وضعیت شرکت گروه ملی به ریاست دادستان اهواز و متشکل از مدیرکل تعاون، کار رفاه اجتماعی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل امور اقتصادی استانداری، مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران و نمایندگانی از کارگران تشکیل شد.

وی با اشاره به راه‌اندازی مجدد خط تولید شرکت گروه ملی، بیان داشت: پس از اولین جلسه هیئت رسیدگی با حضور نمایندگان کارگران که عصر روز سه شنبه در محل مدیریت شرکت گروه ملی برگزار شد، کارگران شریف این شرکت به محل کار بازگشتند و مشغول به کار شدند، همچنین مقرر شد به تجمعات کارگری پایان دهند.

محمد پور با بیان اینکه استاندار خوزستان اختیارات خود را در این هیئت به دادستان تفویض کرده است، تصریح کرد: آنچه در این هیات مصوب شود نظر شورای تامین استان خواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با بیان اینکه یکی از وظایف ذاتی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی صیانت از کار و حفظ نیروی کار موجود است، اذعان داشت: خوزستان با نزدیک به 800 هزار کارگر تحت پوشش تامین اجتماعی و وجود واحدهای بزرگ و کوچک از استان‌های نخست کارگری و صنعتی کشور است.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه فعالیت شرکت گروه ملی به صورت ویژه رصد خواهد شد، افزود: کارگران شریف و عزیز باید بدانند که تمام مسئولان استان و کشور در حال تلاش برای رفع مشکلات پیش روی آن‌ها هستند.

انتهای پیام/گ

آغاز به کار کارگران گروه ملی فولاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.