لزوم پرداخت حقوق کارگران گروه ملی از سوی بانک ملی

امام جمعه اهواز گفت: مالکیت شرکت گروه ملی فولاد به بانک ملی بازگشته است وبانک باید حقوق کارگران را سر وقت پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری،  امام جمعه اهواز گفت: کارگران گروه ملی فولاد تنها نیستند. خواسته این افراد، خواسته تمام ملت است و مردم از آن ها پشتیبانی می‌کنند و این کارگران هستند که کشور را اداره می‌کنند. باید به مشکلات آن ها رسیدگی شود.

وی افزود: یکی از مناسبت‌های مهمی که در پیش‌رو داریم، شب‌های قدر است. درباره دلیل نامگذاری این شب‌ها روایات مختلفی مطرح می‌شود اما چیزی که به نظر مناسبت‌تر می‌رسد، این است که خداوند در این شب‌ها سرنوشت شما، پیروزی‌های شما و ملت و موفقیت‌هایی برای شما در این شب‌ها را مقدر می‌کند.

آیت‌الله موسوی جزایری با اشاره به سالروز قیام 15خرداد و گرامیداشت یاد شهدای این واقعه، بیان داشت: به گفته امام خمینی(ره)، 15 خرداد شعله فروزانی از نهضت امام حسین(ع) در مقابل دستگاه استبداد بنی‌امیه بود. در این روز عده زیادی از عزاداران امام حسین(ع) را به شهادت رساندند.

امام جمعه اهواز گفت: 14 خرداد، سالروز درگذشت امام خمینی(ره) نیز نزدیک است. مقام معظم رهبری در این خصوص می‌گویند خمینی(ره)  زنده است تا اسلام زنده است و مردم ما درس‌های مختلفی از امام خمینی(ره) آموخته‌اند و آنچه هنوز باقی مانده است را باید از جانشین ایشان یعنی مقام معظم رهبری بیاموزند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری دین خود را به مردم ادا کرده است و هیچ کوتاهی در این زمینه نکرده و نمی‌کند. اگر برخی مسائل باقی می‌مانند، دیگر تقصیر رهبری نیست. چرا که ایشان صحبت‌های خود را کرده‌اند. مثلا در زمینه اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی، حمایت از کارگر ایرانی که مقام معظم رهبری بارها آن ها را مطرح کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان داشت :اگر از صمیم قلب به آنچه رهبری می‌گوید، معتقد باشیم، ایمان داریم که صحبت‌های ایشان به خیر و صلاح دنیا و آخرت ما هستند. اگر از فرمایشات رهبری پیروی کنیم، پیروز هستیم و تیر ترامپ و امثال او به سنگ خواهد خورد.

آیت‌الله موسوی جزایری گفت: کارخانه گروه ملی فولاد، کارخانه بسیار موفقی بوده است و این کارخانه هم‌اکنون به صاحب قبلی آن یعنی بانک ملی بازگشته است. مسئولان بانک ملی وضع مالی خوبی دارند و مشکل مالی ندارند. از آنها می‌خواهیم حقوق کارکنان زحمتکش گروه ملی فولاد را پرداخت کنند.

وی اظهار داشت: کارگران گروه ملی فولاد تنها نیستند. خواسته این افراد، خواسته تمام ملت است و مردم از آن ها پشتیبانی می‌کنند. این کارگران هستند که کشور را اداره می‌کنند. باید به مشکلات آن ها رسیدگی شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.