برگزاری دومین همایش بین‌المللی نقش صفویه در تقویت مکتب اهل بیت(ع) در اردبیل

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: دومین همایش بین‌المللی نقش صفویه در تقویت مکتب اهل بیت(ع) در اردبیل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیدناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: براساس هدفگذاری‌های انجام شده دومین همایش بین‌المللی نقش صفویه در تقویت مکتب اهل بیت(ع) و احیای هویت اسلامی ایرانی همزمان با هفته اردبیل در روزهای چهار و پنج مردادماه سال آینده برگزار می‌شود.

وی از انتشار فراخوان دومین همایش بین‌المللی نقش صفویه در تقویت مکتب اهل بیت(ع) خبر داد و افزود: مهلت ارسال آثار برای این همایش 15 خرداماه سال آینده بوده تا پس از بررسی‌ها و داوری های لازم آثار و مقالات برتر و برگزیده تا 15 تیرماه سال 98 اعلام شود که علاقمندان می‌توانند تا مهلت تعیین‌شده آثار خود را به دبیرخانه همایش براساس شرایط استاندارد مقاله‌نویسی ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به محورهای این همایش بین‌المللی تصریح کرد:  فقه و حکومت در عصر صفویه، علوم و فنون عصر صفویه، فتوحات در عصر صفویه، دین و دولت در عصر صفویه، فتوت و عرفان صفویه، ادبیات و شعر عصر صفویه و تاریخ نگاری در عصر صفویه از جمله محورهای این همایش است.

اسحاقی از برگزاری نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی جنبی همزمان با برگزاری این همایش بین‌المللی در اردبیل خبر داد و افزود: تمامی آثار ارسال شده به صورت چکیده در قالب کتاب چاپ و در اختیار شرکت‌کنندگان و علاقمندان به این حوزه قرار خواهد گرفت که  تجلیل از محققان مقالات برتر با اهدای نشان همایش همراه با دیپلم افتخار و جوایز نقدی در بخش داخلی و خارجی از برنامه‌های اختتامیه این همایش خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: برنامه‌ریزی شده تا دومین همایش بین‌المللی نقش صفویه در تقویت مکتب اهل بیت(ع) و احیای هویت اسلامی ایرانی به همت مرکز تحقیقات صفویه و شورای فرهنگ عمومی استان و با مشارکت کمیته فرهنگ و تمدن اسلامی و ایران شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شود.

انتهای پیام/ع

همایش بین‌المللی نقش صفویه در تقویت مکتب اهل بیت(ع)

برچسب ها: همایش ، صفویه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.