نسخه هندی ویوو Y93 معرفی شد +تصاویر

شرکت ویوو به تازگی نسخه هندی Y93 با چیپ‌ست Helio P22 و حسگر اثر انگشت در پشت را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که یک شرکت تولید تلفن همراه به دنیای تکنولوژی قدم نهاده است. این شرکت ویوو (Vivo) نام دارد که یک شرکت چینی است و به تولید‌ گوشی‌هایی با امکانات بالا و قیمت مناسب شهرت دارد.  اکنون گوشی دیگری از این شرکت معرفی شده است.

تشخیص گوشی‌های میان‌رده ویوو از یکدیگر همیشه هم کار آسانی نیست. امروز ویوو Y93 با چیپ‌ست Helio P22 و حسگر اثر انگشت در پشت، وارد هند شد. البته این ویوو Y93 اصلی نیست که در ۱ نوامبر عرضه شد، بلکه این دستگاه، بدنه ویوو Y95 است که روح Y93s در آن حضور دارد.

نسخه هندی ویوو Y93 معرفی شد +تصاویر

نسخه هندی ویوو Y93 دارای صفحه نمایش ۶.۲۲ اینچی با وضوح HD + و نسبت ۱۹: ۹ است. یک ناچ قطره‌ای در بالای این صفحه نمایش قرار دارد که محل دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز F / ۱.۸ است. تنظیم اصلی دوربین دارای یک ماژول ۱۳ مگاپیکسلی f / ۲.۲ و یک سنسور ثانویه ۲ مگاپیکسل با دیافراگم f / ۲.۴ است. این گوشی دارای ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است.

.

بهترین دلیل برای خریدن این دستگاه، باتری آن است. ویوو Y93 با یک باتری ۴۰۳۰ میلی‌آمپر ساعتی وارد بازار می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌شود به دو سیم کارته بودن آن اشاره کرد. درست است که این دستگاه هنوز هم از درگاه میکرو USB قدیمی استفاده می‌کند اما حداقل به جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری خود وفادار مانده است. درضمن اندروید اوریو در این دستگاه مورد استفاده قرار گرفته است.

با وجود این که ویوو Y93 در لیست فروش سایت‌ خرید آنلاین محصولات ویوو در هندوستان، قرار گرفته، تاکنون هیچ اطلاعی از قیمت و در دسترس بودن آن فاش نشده است.


بیشتر بخوانید: عکس‌های بهترین میان‌رده شیائومی، در TENAA منتشر شد +تصاویر 


انتهای پیام/

ویوو Y93 معرفی شد

برچسب ها: فضای مجازی ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.