خلج: اميدوارم با تيم تهران قهرمان ليگ كبدی شوم

بازیکن تیم کبدی آداک تهران گفت: تمریناتمان را برای حضور در مسابقات لیگ برتر کبدی بانوان از اوایل تابستان آغاز کرده ایم و امیدوارم با این تیم قهرمان لیگ برتر شوم.

غزال خلج بازيكن تيم ملی و تيم كبدی بانوان آداک تهران در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار كرد: تمريناتمان را برای حضور در مسابقات ليگ برتر كبدی بانوان از اوايل تابستان در سالن كبدی ورزشگاه تختی تهران آغاز كرده ايم و اميدوارم بتوانم با اين تيم عملكرد خوبی را در ليگ برتر داشته باشم.

او در ادامه افزود: بعد از مسابقات آسيايی جاكارتا كبدی دركشورمان پيشرفت خوبی داشته است و خيلی از جوان ها به سمت اين ورزش آمده و حمايت كننده های مالی هم استقبال خوبی از تيم های ليگ برتری كرده اند و به همين دليل مطمئن باشيد امسال كار سخت تری را نسبت به سال های گذشته داريم و از نكات مثبتی كه در ليگ امسال وجود دارد اين است كه تمامی بازيكنان تيم ملی كه در جاكارتا حضور داشتند نمی توانند برای‌ يك تيم بازی كنند و هر تيم مجاز است كه از سه بازيكن (تيم ملی كه در جاكارتا حضور داشته اند) استفاده كند و همه ی تيم ها از بازيكنان تيم ملی بهره می برند و در حال حاضر به نظرم تيم ضعيف نداريم و همه ی تيم ها از قدرت خوبی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: همان طور كه گفتم همه ی تيم ها از قدرت خوبی برخوردار هستند اما تيم های شيراز، گرگان، سيستان و بلوچستان جدی ترين رقيبانمان هستند.

امكانات در ليگ كبدی‌ بانوان ايران به اندازه هندوستان است

خلج درخصوص سطح تفاوت ليگ كبدی ايران و هند گفت: در هندوستان به دليل علاقه ای كه در بين مردم وجود دارد از كودكی به سمت اين ورزش می آيند و به دليل اينكه كبدی ورزش اول اين كشور محسوب می شود اهميتی كه به آن می دهند 100 درصد بيشتر از ساير كشورها است. اما امكاناتی كه در ليگ بانوان كشورمان وجود دارد از ليگ بانوان هند كمتر نيست، در سال های اخير تعداد حامیان مالی افزايش يافته و كمك های فدراسيون بيشتر شده ، همچنين وزارت ورزش و جوانان هم نگاه ويژه ای به اين ورزش دارد و خدا را شكر سطح كبدی در ايران به سطح كبدی در هندوستان رسيده است.

حمايت كننده های مالی باعث افزايش روحيه بازيكنان می شوند

او در پاسخ به اين سوال كه حمايت كننده های مالی در ليگ برتر كبدی چه تاثيری روی روحيه بازيكنان می گذارند افزود: در سال های گذشته قرارداد مناسبی نداشتيم حتی در تهيه لباس هم به مشكل بر می خورديم و در مجموع وضعيت خوبی نداشتيم اما همان طور كه گفتم وجود حمايت كننده های مالی در تيم های ليگ برتری باعث شده مشكلات بر طرف شوند و بازيكنان فقط به فكر ارائه دادن يك بازی خوب از خود باشند.

قرار شده همان 80 سكه را به ما پاداش دهند

بازيكن تيم ملی كبدی بانوان ايران درباره پاداش های بازی های آسيايی تصريح كرد: هنوز هيچ پاداشی به ما داده نشده است حتی مسئولان در استان تهران هم از بازيكنان تهرانی تجليل به عمل نياورده اند، در صورتی كه اين اتفاق در استان های ديگر رخ داده است، اميدوارم هرچه زود تر مسئولان به قول هايشان عمل كنند تا ما انگيزه خودمان را از دست ندهيم چون تمام زندگی‌ مان را برای اين ورزش گذاشته ايم.

او ادامه داد: طبق گفته مسئولان قرار شده اسفندماه پاداش ها پرداخت شود و اميدوارم چنين اتفاقی رخ دهد تا همچنان به افتخار آفرينی برای كشورمان ادامه دهيم، برای اينكه ما اولين تيمی‌بوديم كه بعد از انقلاب اسلامی توانسته ايم مدال طلا را برای ايران به ارمغان بياوريم نامه ای به دست وزير ورزش و جوانان رسانديم كه به بازيكنان كبدی هم به اندازه بازيكنان رشته های انفرادی يعنی 160 سكه پاداش دهند ولی با پيگيری هايی كه فدراسيون انجام داده چنين چيزی امكان پذير نيست و قرار شده همان 80 سكه را كه از قبل وعده داده بودند پرداخت كنند.

آرزويم المپيكی شدن كبدی است

او درپايان تصريح كرد: آرزويم اين است كه رشته كبدی المپيكی شود و در آن جا بتوانيم با كشورهایی قدرتمندی مثل آمريكا، كانادا و انگليس مسابقه دهيم تا با شكست اين تيم ها دوباره برای كشور عزيزمان افتخار كسب كنيم. ما ورزشكاران تهرانی انتظارات بيشتری از مسئولان داريم چون سه بازيكن تيم ملی از تهران هستند و اميدوارم نگاه ويژه ای به ما كنند تا انگيزه مان را از دست ندهيم.


بیشتر بخوانید:

ارسطو: هدفم بازی كردن در تيم ملی کبدی است

پایان هفته نخست لیگ برتر کبدی مردان

درخواست فدراسیون کبدی ایران برای میزبانی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا


انتهای پیام/

اظهارات بازیکن تیم کبدی بانوان آداک تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار