برخورداری کارفرمایان اردبیلی از معافیت بیمه‌ای

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: آن دسته از کارفرمایانی که اقدام به جذب دانش‌آموختگان دانشگاهی براساس ضوابط موجود کنند می‌توانند از دو سال معافیت بیمه سهم کارفرما بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل ، قاسم رحیمی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل اظهار داشت: آن دسته از کارفرمایانی که اقدام به جذب دانش آموختگان دانشگاهی بر اساس ضوابط موجود کنند می‌توانند از مشوق‌های در نظر گرفته شده در این زمینه برخوردار شوند.

وی بیان کرد: با همت و همکاری دستگاه‌های اجرای در طرح اشتغال فراگیر و روستایی و بانک‌های عامل استان اردبیل با پرداخت مبلغ یک هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات از استان‌های موفق در این امر بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: این مقدار پرداخت بیش از سهم استان در فاز اول  به میزان ۱۰۳ درصد است و در این زمینه عملکردی مطلوب و مناسب داشته‌ایم.

رحیمی با اشاره به اینکه شرط جذب تسهیلات برای استان‌ها پراخت کامل تسهیلات در فاز نخست اجرایی آن بود، افزود: با اختصاص و جذب تسهیلات فاز دوم پرداخت‌های تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به زودی عملیاتی خواهد شد.

وی تصریح کرد: سهم استان اردبیل از تسهیلات مشاغل خانگی شهری ۱۷ میلیارد تومان است که در حال حاضر ۵ میلیارد تومان از آن پرداخت شده که برای پرداخت این مبلغ نیازمند همکاری بانک‌ها هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اظهار کرد: آن دسته از کارفرمایانی که اقدام به جذب نیرو بر اساس ضوابط کنند می‌توانند از مشوق‌ها و معافیت بیمه سهم کارفرما تا مدت دو سال بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ع

معافیت بیمه ای

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.