درگیری نمایندگان مجلس ایتالیا حین بحث درباره بودجه + فیلم

نمایندگان مجلس ایتالیا حین بحث درباره بودجه با یکدیگر درگیر شدند. ­

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، در بحبوحه گفتگو‌های طاقت فرسا درباره پیش نویس بودجه سال ۲۰۱۹ ایتالیا، جر و بحث‌ها و درگیری در پارلمان این کشور به تعلیق جلسه روز جمعه منجر شد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، پس از بحث‌های تند در مورد پیش نویس بودجه ۲۰۱۹، روبرتو فیکو رئیس مجلس نمایندگان مجبور شد جلسه پارلمان را به حال تعلیق درآورد.

نشست پارلمان پس از آن متوقف شد که نمایندگان مخالف از اینکه بودجه بدون آنکه زمان کافی برای بررسی آن وجود داشته باشد، به رأی گذاشته شد.

در ویدئویی که روزنامه لارپوبلیکا منتشر کرد، نمایندگان پارلمان ایتالیا دیده می‌شوند که از کرسی‌ها خود پایین می‌آیند، به سمت تریبون سخنرانان می‌روند و نارضایتی خود را به ویژه از دانیل ماراتین و امانوئل فیانو از حزب دموکرات و نیکولا مولتنی از حزب لیگ فریاد می‌زنند.

رئیس مجلس نمایندگان اعلام کرد می‌تواند زمان گفتگو‌ها را افزایش دهد، اما این بدان معناست که بودجه در مهلت قانونی (تا ۳۱ دسامبر) اجرایی نمی‌شود و دولت را دچار وضعیت اضطراری می‌کند.

همزمان، جوزپه کونته نخست وزیر ایتالیا به خبرنگاران گفت که تصویب بودجه ۲۰۱۹ توسط پارلمان بی آنکه بحث‌های مناسب در مورد آن انجام شده باشد، ایده‌آل نیست، اما با توجه به زمان کمی که برای این کار باقی مانده است، اجتناب ناپذیر است.

کونته همچنین گفت: بودجه جدید کشور نباید توسط کمیسیون اروپا دیکته شود.

وی اظهار کرد: این بروکسل نیست که ما را مجبور کرد، بودجه را از نو بنویسیم. این تصور غلطی است. این بودجه‌ای است که ما همیشه می‌خواستیم.

ایتالیا حدود سه ماه با کمیسیون اروپا بر سر بودجه ۲۰۱۹ جدال داشت. کمیسیون اروپا لایحه بودجه‌ای را که ابتدا دولت ایتالیا ارائه کرده بود، رد و تهدید کرد اگر رم آن را اصلاح نکند با جریمه مواجه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: تظاهرات مردم ایتالیا علیه بودجه اصلاح شده سال ۲۰۱۹ این کشور + فیلم 


انتهای پیام/
 

تنش در پارلمان ایتالیا + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۱ دی ۱۳۹۷
نمایندگان ما یا با گوشی بازی میکنند ویا در حال چورت زدن و نهایتان در حال صحبت با یکدیگر هستند و از تصمیمات مجلس خبر ندارند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۰۹ دی ۱۳۹۷
نماینده به اینا میگن که باید سر حرفشون تا مرحله کتک کاری پیش برن
آخرین اخبار